@kosti9191: nic specjalnego, ja jadę teslą czyli tym z kamerą. Żaden wyścig tylko go najpierw wyprzedziłem by zobaczyć z jednej strony, potem zwolniłem by on mnie wyprzedził i obejrzałem z drugiej. I potem się do niego przyczepiłem przez następne 100km xD

On na tempomacie 150, ja zwalniałem i przyspieszałem
  • Odpowiedz
@liberum: dokładnie tak, byłeś na stronie Porsche, czytałeś o taycanie, zapisało Ci się ciastko z tagiem remarketingowym, a teraz będą Cię ganiały te reklamy na placementach z Google Ads, cała tajemnica.
  • Odpowiedz
Uuuu, zaczęło się. Co złego może przytrafić się Tesla killerom? Eksplozja baterii w Porsche i spalenie połowy domu? Kolejki już się ustawiają żeby dostać coś co spali ci chatę, ale w zamian będzie drogie. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Biedny VW, ale przynajmniej próbuje.

https://twitter.com/VWCHARTS/status/1229431020547493888

EH PANOWIE CORAZ WIĘCEJ AMATORÓW SIĘ PCHA DO ZABAWY Z BATERIAMI HEHE MAM NADZIEJĘ, ŻE PRZEJDZIE TA NOWELIZACJA USTAWY I EV BĘDZIE MOŻNA PRODUKOWAĆ
  • Odpowiedz
"The Tesla Model S Plaid reportedly lapped the Nurburgring in a time of just 7 minutes and 13 seconds. That's 29 seconds less than the Porsche Taycan's time."

https://insideevs.com/news/380247/tesla-model-s-plaid-beat-taycan/amp/

According to Auto Motor und Sport (translated):

Somehow they (Tesla) managed to get hold of a piece of free track and were able to burn twice 7:13 minutes into the asphalt from our local source, hand-stopped.

Thus, the Tesla again undercut his also
Model 3 Performance startujący od 0 do 200km/h 27 razy pod rząd na niemieckiej autostradzie.
https://youtu.be/YVaebcsHNFU?t=100
Dużo fajnych statystyk o temperaturze akumulatora, silników, energii itd. Wydaje się, że pod koniec było już za niskie napięcie i włączyły się pewne zabezpieczenia.

Teoretycznie można porównać do #taycan ale tamten test był robiony na pasie startowym a filmik od #porsche był tak edytowany, iż ciężko powiedzieć jakie były przerwy między kolejnymi "startami".

#tesla #model3 #
anon-anon - Model 3 Performance startujący od 0 do 200km/h 27 razy pod rząd na niemie...
25 razy bez żadnych ograniczeń.
Co ważne nie był użyty Track Mode - w którym systemy chłodzenia itp. chodzą na pełnych obrotach z nastawieniem na osiągi i bez przejmowania się ewentualnymi stratami zasięgu.
  • Odpowiedz
@push3k-pro: Planują w przyszłym roku. Napęd będzie dzielić z Roadsterem 2.0 Trzy silniki (dwa na tylnej osi).
Oczywiście może ich dopaść Elon(tm) Time. W przyszłym rok Model Y zaczyna wielkoseryjną produkcję a tu jeszcze wypadałoby wystartować z Semi i pickupem...
  • Odpowiedz
- Hej inżyniery, potrzebujemy zrobić szybkie i szybko-ładujące się auto. Co robić?
- Użyjmy więcej ciężkich baterii torebkowych z dużym współczynnikiem ładowania i zrobimy bufory żeby się do końca ładowało ładnie.
- O dobry pomysł.
- Ale mamy przecież słaby i niewydajny silnik, zakres obrotów jakiś marny.
- A to dorzucimy skrzynię biegów, to załatwi problem.
Miesiąc później:
- Chłopaki, jest dobrze, mamy ładowanie 150kW więcej niż tesla 5 lat temu 20kW
@bartiprog: Tak, dwubiegową, bez niej przyśpieszenia do 100 by takiego nie miał. Teraz czas do 100 jest lekko gorszy od 6-letniej Tesli S, a byłoby jeszcze gorzej.
I to chyba nawet dwusprzęgłową - więcej do psucia się, więcej do masy.
  • Odpowiedz
Porsche Taycan, topowa wersja 182k$
https://electrek.co/2019/09/04/porsche-taycan-electric-car-specs-unveil/

up to 450 km (280 miles) (WLTP)

93.4 kWh battery pack

270 kW peak charge rate

265 kW regenerative braking capacity

Two-speed transmission

2.8 seconds 0-100 km/h (62 mph)

Top track speed of 260 km/h (162 mph)

Peak power 560 kW (761 PS)

1,050 NM torque


Filmik z premiery: https://www.youtube.com/watch?v=NFIefz3xkrU

#porsche #taycan #samochody #motoryzacja
anon-anon - Porsche Taycan, topowa wersja 182k$
 https://electrek.co/2019/09/04/pors...

źródło: comment_184rk8nD1liMWcUXwQOtP5LzjBne2WT9.jpg

Pobierz
@anon-anon: dopiero teraz zobaczylem odpowiedz ( ͡° ͜ʖ ͡°) mniej miedzi - mniejsza waga ( ͡° ͜ʖ ͡°).

Ogolnie szybko w magazynowaniu (raczej - bezpiecznym magazynowaniu) energi elektrycznej nic sie zmieni imo i dlugo beda proteza auta, poczytaj ile waeunkow musi byc spelnione, by te 270kW osiagnac ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Z wagą nie wyszło; Taycan jest cięższy od Modelu S P100D.
Tesla Model 3 osiąga 250kW przy 75kWh akumulatorze. Ciekawe ile osiągnie Model S i X z ogniwami z Modelu 3 przy 100-120kWh akumulatorze.
  • Odpowiedz