@l-_-l: To właśnie ogromna lipa, skoro i tak gry są przypisane do konta a nie do telefonu. To tak jakby steam nie chciał Ci sprzedać gierki bo masz za słaby komputer
Super akcja, już kupiłem offica :), najlepsze jest to, że używam go sporadycznie i właśnie za taką kwotę nie zawahałem się go kupić. Moim zdaniem PROFIT :)
@sebass: U mnie dokładnie to samo. Czasami potrzebuje otworzyć i edytować plik na telefonie, ale na pewno nie byłem w stanie dać za tego typu aplikacje 50 zł. A tak 80 groszy nie żal mi było wydać. Tak samo kupuję gry po 3 zł, bo to koszt jednego piwa, aż żal ukraść.
Powinni wziąć to do siebie wydawcy ebooków i filmów w wersji cyfrowej - niższa cena, zdecydowanie wyższa sprzedaż.
@mesteken: SGS ogarnia raczej większość gier więc tak ;) No chyba, że chciałbyś kupić jakąś, która wymaga specyficznego ukłądu graficznego, np. Tegry. Ten problem mają najczęściej osoby z lowendowymi telefonami z procesorami ARMv6 albo niskimi rozdzielczościami.
@crejzus: Każdy kto ma konto w banku korzysta(a przynajmniej ma) kartę debetową. Nie wszystkie debetówki działają(moja z PKO BP nie działa), wtedy trzeba niestety użyć kredytowej(tą nie każdy ma, ale u mnie na szczęście ta z PKO zadziałała).
Nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę z tego, że przy płatnościach SMS są pobierane złodziejskie prowizje. Najpierw musisz odjąć VAT, będący 23% ceny. A to co zostanie to dzielisz na 2 - jedna
W ogóle bardzo mi się polityka GooglePlay podoba. Fajne rzeczy są tam zazwyczaj już po 3-5zł, nawet przez myśl mi nie przejdzie żeby szukać piratów w sieci. I widzę, że tak samo myśli wiele osób, skoro już mają 25mld pobrań. Oczywiście część to darmowe wersje (często z reklamami), ale i tak i tak zarabiają na tym i Google i developerzy. Bardzo fajny układ, to jest to co powinno wejść także do innych
@Cake7: Wypną na UE dupę tak jak Steam i zmienią regulamin pisząc, że ty jedynie te aplikacje 'wynajmujesz' a nie 'kupiłeś' a jak się nie podoba to do widzenia... Ot, blaski i cienie posiadania oprogramowania i gier w chmurze czy po prostu jako kodów do logowania.
Ech, żeby wszystkie programy kosztowały $1-10 dla użytkownika "domowego"... Od czasu kiedy mam telefon z Androidem kupiłem bardzo dużo programów, $2 bardzo łatwo się wydaje. Tym tropem powinni iść producenci.
Komentarze (205)
najlepsze
Powinni wziąć to do siebie wydawcy ebooków i filmów w wersji cyfrowej - niższa cena, zdecydowanie wyższa sprzedaż.
Nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę z tego, że przy płatnościach SMS są pobierane złodziejskie prowizje. Najpierw musisz odjąć VAT, będący 23% ceny. A to co zostanie to dzielisz na 2 - jedna
Niedługo będę zmieniał telefon, fajnie, gdyby teraz zakupione aplikacje mógł zainstalować na przyszłym telefonie :)