Dlaczego kolej jest nierentowna
Doskonały przykład z Mazowsza, dlaczego kolej ma problemy z rentownością. Gdy pojawia się człowiek z chęcią zmian, musi zetrzeć się z betonem. Związkowcy, politycy, prywatne interesiki itd.
CZT z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 57
Doskonały przykład z Mazowsza, dlaczego kolej ma problemy z rentownością. Gdy pojawia się człowiek z chęcią zmian, musi zetrzeć się z betonem. Związkowcy, politycy, prywatne interesiki itd.
CZT z
Komentarze (57)
najlepsze
jeśli mam płacić jeszcze więcej bez polepszającej się jakości usługi to faktycznie tak jak mówisz: kolei dziękuję...
jeśli nie będą płacić za opóźnienia, gwarantować noclegu w przypadku opóźnienia w wyniku którego muszę spędzić 8 godzin na dworcu, a będą chcieli ode mnie tyle, żeby zarabiali, to tak jak mówisz: dziękuję...
jeśli mam podróżować w zimnie, tłoku (bo ktoś w
wszystkich tych zwiazkowcow.
Bardzo dużo połączeń, czyste dworce, pełno ludzi.
I jakoś się da.
Na mniejszych trasach jeżdżą szynobusy, a nie tak jak u nas puste żółtki z 3 składami.
Pamiętam jak kilka lat temu czesi wypożyczyli w Cieszynie kilka szynobusów na testy.
miesiąc chyba pojeździły i d!#$$ne PKP stwierdzilo ze się nie opłaca bo za drogo.
No to dopłącają teraz do pustych składów które wożą tylko pracowników PKP
i tu jest problem: w któryś piątek z Poznania do Szczecina (InterRegio) puścili 1 skład żółtka, to nawet nie było jak do niego wejść...
W mojej firmie nie ma ani 1 osoby ktora byla by w zwiazku zawodowym. Jak jest problem to wszyscy sie dogadujemy miedzy soba, z pracodawca - obojetne. Wszyscy jestesmy nastawieni na rozwiazanie problemow. Ale nie ma prywaty, jak sie cos nie podoba zawsze mozna sie zwolnic, zawsze mozna poszukac innego
Zwsze mnie to rozwala po co tyle tych zwiazkow. Rozumiem ze pracownicy tez powinni dbać o sowje interesy i w tym celu mogą założyć zwiazek zawodowy ale k$!%a 9? to ilu tam jest tych działaczy związkowych którzy pewnie nic nie robią tylko biorą kase?