Wpis z mikrobloga

Dzień dobry #libgdx

jak myślicie, warto kupować Libgdx Cross-platform Game Development Cookbook, czy może lepiej poczekać na Learning LibGDX Game Development, Second Edition (ceny -50%, bo to będzie pierwszy zakup tam), albo może w ogóle nie ma sensu tego kupować, bo wszystko jest w Internecie?

Mam pomysł na grę, coś tam już nawet napisałem, ale napotykam na problemy - nie wiem jak rozwiązać pewne rzeczy, albo raczej, jak zrobić to poprawnie, jakich narzędzi użyć by nie wymyślać koła na nowo itp.. To jest moje pierwsze podejście do gamedevu. Ktoś ma jakieś rady?
  • 8
@sdaniel: Pierwszą książkę napisał twórca Ashley, sam nie czytałem, ale społeczność LibGDX raczej ciepło ją przyjęła. O drugiej pierwsze słyszę i z tego co widzę nie jest jeszcze wydana.

Taka książka na pewno uporządkowuje sporo wiedzy, ale poświęcając wystarczająco czasu raczej można dowiedzieć się wszystkiego z internetu. Na forum LibGDX też chętnie udzielają pomocy. Jak masz jakieś konkretne pytania to możesz napisać tutaj pod #libgdx, może będziemy mogli pomóc :)
@jasiek13: Tu informacja na stronie z kuponami, ale po zarejestrowaniu się u nich na stronie wysyłają o tym informacje na e-maila.

Claim 50% off any eBook of your choice - right now!


These are exciting times for Packt, and we want you to be involved. That's why we'll be keeping you in the loop with the great new products and services we have to offer, as soon are they are available.
@lichwa: Teraz mają jakąś promocję, bardzo dużo ebooków za 4.80 € (cena jak się kupuje z Polski). Kupiłem sobie właśnie na tej promocji Libgdx Cross-platform Game Development Cookbook. Oprócz pdfa jest też wersja ePub, Mobi, możliwość wysłania na Kindla i czytania online.
@lichwa: Ja też wiem niewiele jeśli chodzi o game dev i libgdx. Ten Cookbook to zbiór porad, "Learning..." to podobno zrobienie gry od podstaw (ta pozycja jeszcze nie wyszła, można tylko preorder zamówić), ale podejrzewam, że można to zastąpić zrobieniem jakiegoś tutoriala.