Wpis z mikrobloga

207-3 = 204

Kampania: Wojenne łupy

Podczas kampanii mamy możliwość zagrania dwoma frakcjami – cytadelą i twierdzą. Przeciwnicy na dwóch pierwszych mapach nie stawiają większego oporu. Posiadają o wiele gorszą sytuacje ekonomiczną. Dodatkowo w zamkach nie mogą budować jednostek wyższego poziomu i/lub nie mają fortów. Brak limitów czasowych pozwala rozegrać mapy w swoim tempie.

W ostatniej mapie pozwolono nam wybrać stronę po której będziemy walczyć. Z mojej wrodzonej niechęci do cytadeli, a preferując bardziej brutalną siłę, przystałem do twierdzy. Po uruchomieniu mapy zastanawiałem się, czy dokonałem dobrego wyboru. Bagnisty teren mapy skutecznie ograniczał poruszanie się moich herosów. Dodatkowo moją ekspansje zatrzymały neutralne bramy graniczne strzeżone przez dosyć spory oddział cytadeli. Przebiłem się przez jedno z nich kilka tygodni później, gdy udało mi się zebrać dostatecznie dużą armie.

Myślałem, że do wygrania mapy wykorzystam swoich dwóch najlepszych wojowników, jednak tutaj znowu magowie pokazali, że są o wiele lepsi w walce z neutralnymi przeciwnikami. Czary dają bardzo dużo kontroli na polu walki i znacząco wpływają na to ile wojska stracimy.

#tysiacmaph3
Pobierz calvin64 - 207-3 = 204

Kampania: Wojenne łupy



Podczas kampanii mamy możliwość zag...
źródło: comment_mYEp3m9XmDC2fVzb1qJdYqnAICXbHyCh.jpg