Wpis z mikrobloga

@assapen: dzwoń na infolinie, niech przyślą techników, zgłoś jako niestabilność łącza oraz że siedzisz na kablu ethernetowym (nie na wifi) oraz masz tylko 1 komputer.. Technik przyjdzie i naprawi ;)
@assapen: dzwoń do nich jeszcze raz, najlepiej na BL (193 93) bo jest darmowa ;) i mów, że chcesz, żeby Cię przełaczyć na dział techniczny neo i poproś technicznego konsultanta, żeby zaznaczył w zgłoszeniu, że ten sam problem występował w ciągu ostatnich 5 dni ;)
@assapen: mecz męc, od tego są, a daje ci słowo, że technicy obią wszystko, zeby odhaczyć zgłoszenie jako zrobione, a najprostsza droga to właśnie posiedzieć 3 min, nic nie robić i powiedzieć że wszystko ok ;) aaa i nie zpaomnij powiedzieć, że na 3 pozostałych komputerach, które "pożyczach' w celu sprawdzenia od znajomych/rodziny występuje dokładnie to samo ;)