Wpis z mikrobloga

Firmy, które każą klientowi czekać na infolinii ponad 15 min, są niepoważne.

btw. takie pytanie, przed chwilą listonosz doniósł mi taki list od nc+, w którym jest na czerwono i wielkimi:

Przypominamy!

Zmiana numeru konta


Twój nowy numer konta do wpłat:

xxxxx yyyyy zzzzz


Dokonywanie wpłat na dotychczasowe konto może spowodować utratę dostępu do sygnału telewizyjnego i uruchomienie procesu windykacji


W zasadzie chciałem to potwierdzić na infolinii, bo wygląda na scam, no ale się nie da, bo tam nikt nie pracuje.
Ktoś z Was wie coś więcej na ten temat?

#ncplus #januszebiznesu
  • 4
@przemo007_: @dawid1015: @jombl: ja nie mam nc+, to przyszło do kogo innego. Ja to miałem tylko zeskanować i przesłać, ale tak napisana informacja nie wzbudziła mojego zaufania.
Żeby firma straszyła, płacących klientów, windykacją? :D Do teraz nie wierzę, że to pisemko zaprojektowali w nc+
Orange zrobił to jakoś lepiej.