Wpis z mikrobloga

@madrzew: Szkoda, że te naczepy to klasa niżej niż taki Shmitz czy Krone :(
Hitem są listwy (deski) które mają różne długości więc po otworzeniu boku trzeba bawić się w puzzle przy składaniu. U niemieckiej konkurencji każda listwa pasuje w każde miejsce :)
@absoladoo: hitem jest ściana przednia

Dealer obiecywał znajomemu że jest stworzona z bezpiecznych kompozytów i dzięki temu lekka a wytrzymała

Przy załadunku stali wózkowy się rozpędził i szyną przebił tą ściane, weszło jak w masło. Okazało się że zamiast ściany kompozytowej jest plastik a w środku sklejka ...

To już wole Krone z ich kiepską podłogą
@absoladoo: @xspeditor: O wykonaniu czy trwałości się nie wypowiadam - nie widziałem na własne oczy. Ze zdjęć wygląda tak średnio, szczególnie firana. Wielton z mocnym hukiem wchodził na rynek przejmując innych producentów, w tym zagranicznych. Myślę, że wszystko zależy od kontaktu. być może w tym chodziło głównie o ilość naczep i końcową cenę, z tego co słyszałem jakiś czas temu od samego LINKA to własnie prócz kierowców brakowało im właśnie
@Przeladowany_pl: @xspeditor: I tak a propos firmy Link. Mało znanym faktem jest to, że firma LINK należ do rodziny Ellert, którzy kilka lat wcześniej założyli drukarnię "ELLERT". Firma powstało niejako na potrzeby własne drukarni, jednak po pewnym czasie okazało się, że można na tym zarobić. Do tej pory można zaobserwować naczepy, który po jednej stronie reklamują LINK, a po drugiej drukarnię ELLERT.

@kartofel_mocy: Właśnie, zawsze zastanawiałem się co oni tam mają Display etc ...

Decyzje zakupowe u mnie w firmie napewno wyglądają trochę inaczej niż w takiej dużej firmie

Kupuje jedno auta na 2 lata, więc bardziej wybieram to co mi się podoba, a nie to co będzie miało najniższą cenę
Dlatego Mercedes + Krone forever
@kartofel_mocy: chociaż zawsze się zastanawiam jak to jest rozdmuchać na taką skalę firmę. Mam kilka aut i zastanawiam sie jak to jest żę nagle stajesz przed zakupem np 10 - 20 - 30 na raz. Cholernie mnie to fascynuje

Chociaż zdaje sobie sprawę że pewnie w małej firmie marża netto z 7 aut wynosi tyle samo co w dużej z 20