Wpis z mikrobloga

Kim jest Morawiecki, by wypowiadać się tak odważnie o transporcie szynowym? To jakiś kompleks mniejszości, jak u naczelnika państwa? Cudem osiągnął sukces w bankowości, ale to nie uprzywilejowuje go do zajmowania się tematami, które go zdecydowanie przerastają. Chociaż niedaleko pada jabłko od jabłoni, bo jego ojciec też wykazuje podobne zachowanie.

"Zapłaciliśmy blisko 2 mld zł za pociągi, które nie jeżdżą z taką prędkością, do jakiej są przeznaczone"


Jakie podstawy ma Morawiecki, by krytykować ten zakup? Dlaczego jako alternatywę podaje tylko Pesę? Jak głębokie są kontakty Zaboklickiego z obecnym rządem? Ile Zaboklicki płaci politycznym pacynkom za sianie propagandy? Dlaczego społeczeństwo nadal wierzy tym oszustom?

Morawiecki krytykuje zakup Pendolino ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#narodowypesjanizm #pesa #wielkapesanarodowa #neuropa #propaganda

PS. Elektryczne zespoły trakcyjne Pesa Dart również nie jeżdżą* z prędkością, do jakiej podobno są przeznaczone, tak więc #!$%@? ten argument.

*tak w zasadzie, to niewiele ich ogółem jeździ, bo kilka egzemplarzy stoi od kilkunastu tygodni na hali bydgoskiej Pesy
  • 8
@MarkG 1. Akurat w przypadku Pendolino nieprawdy nie powiedział. U nas jeździ max 200 na krótkim odcinku
2. Coś takiego jak świadomość marki. Stadler siedzi cicho, Newag słabo się reklamuje, a PESA bez przerwy bryluje w mediach
@DS2_imperium_zla: Ale to jest śmieszny argument, przy ocenianiu sensu zakupu pojazdów szynowych. Pendolino to najlepszy pojazd trakcyjny we flocie PKP Intercity, pod względem sprawności technicznej i to jest moim zdaniem najważniejszy aspekt, który ma powiedzieć, czy zakup miał sens. A o innych pozytywach tego składu wypowiadałem się wielokrotnie na wykopie.

Natomiast odnośnie Pesy, ona bryluje tylko propagandą. Poseł Jerzy Polaczek miał w dupie likwidację gliwickiego zakładu Newagu, a kilka dni później
Akurat w przypadku Pendolino nieprawdy nie powiedział. U nas jeździ max 200 na krótkim odcinku


@DS2_imperium_zla: Dłuższy, niż ten na którym Dart jeździ 160 km/h. Poza tym będzie zwiększany. Tabor jest eksploatowany niecałe 2 lata,serwis zakłada 17 lat do pierwszej naprawy głównej. A ten bankiero-polityk się ośmiesza, bo nawet nie wie, że jego rząd kontynuuje program PO i nadal modernizuje LK4+LK9, tak aby w grudniu 2017 r. zwiększyć liczbę szybkich kilometrów