Aktywne Wpisy
CandyToy +1040
Najlepsze akcje wychodzą na spontanie…
Wczoraj miałem stłuczkę z #p0lka w roli głównej.
Wymusiła mi pierwszeństwo. Po stłuczce niemalże mnie prosiła, aby nie dzwonić na policję. Stwierdziła, że jej chłopak przywiezie gotówkę, ponieważ płacą wysokie AC i dla niej byłoby to korzystniejsze.
W sumie mi to pasowało, ponieważ bez policji nie zostałaby nigdzie odnotowana szkoda pojazdu, a dla nowego właściciela pokazałbym tylko zdjęcia małej szkody. Auto pozostałoby z czystą historią w systemie.
Wczoraj miałem stłuczkę z #p0lka w roli głównej.
Wymusiła mi pierwszeństwo. Po stłuczce niemalże mnie prosiła, aby nie dzwonić na policję. Stwierdziła, że jej chłopak przywiezie gotówkę, ponieważ płacą wysokie AC i dla niej byłoby to korzystniejsze.
W sumie mi to pasowało, ponieważ bez policji nie zostałaby nigdzie odnotowana szkoda pojazdu, a dla nowego właściciela pokazałbym tylko zdjęcia małej szkody. Auto pozostałoby z czystą historią w systemie.
Veillo +45
Wy serio się tak męczycie z blokowaniem reklam? XD premium kosztuje 23zł, to jest mniej niż zestaw w maku i problem solved
#youtube
#youtube
http://image.prntscr.com/image/eb3348d7fd3d486f8e920cc9d10aaa0f.png
http://image.prntscr.com/image/34f15f7fa4a24cfbbd8a73136e3d3304.png
http://image.prntscr.com/image/52412422025d469f873b45f3b115faa9.png
edit: dodam, że mesh wygląda normalnie na shadingu flat. Recalculate normals nie pomaga.
#grafika3d #wykopowasekcjablendera
#blender
zaznacz auto smooth w opcjach mesha.
http://blender-manual-i18n.readthedocs.io/ja/latest/_images/meshsmooth-autosmooth.jpg
Wygląda odrobinę lepiej, ale jakby nie podziałało na wszystkie części:
http://image.prntscr.com/image/7448ad56d7c34822a331106fc71b4c1d.png
Autosmooth daje podział krawędzi jeśli kąt między nimi jest większy niż ustawiles.
Możesz wybrać mniejszy kąt automatycznego załamania (np 90°) i ewentualnie zaznaczyć niektórym krawedziom ,że mają być ostre.
Zaznaczasz: Edge Menu (Ctrl+e) i Mark Sharp.
To seledynowe zaznaczenie oznacza, że shading będzie w tym miejscu przerwany.
Oczekuję, że będzie wyglądał jak normalny model low poly z ustawionym shadingem na smooth. Z tym modelem coś się stało, a ja nie jestem w stanie powiedzieć co. Wiem też jak działają normal mapy, ale tu cos z samym model jest nie tak. Wystarczy spojrzeć na to zdjęcie:
http://image.prntscr.com/image/652151eb42294c7da7cfb8bd41bc7a65.png
Oba modele są moje i oba są low poly i mają ustawiony shading na smooth. Spróbuję coś zdziałać metodą
Dobra, stworzyłem na nowo model low poly i śmiga. W każdym bądź razie, dzięki za chęć pomocy.
Więc tak.
Smoothing działa tak, że interpoluje na powierzchni normale pomiędzy wierzchołkami do których należy.
Wyświetla tak jakby było płynne przejście pomiędzy jednym vertexem, a drugim.
Patrz. http://i.imgur.com/5ExFKoC.png Te wierzchołki na rogach mają normale skierowane na ukos. A więc ściana (trójkąt/quad) która jest przy krawędzi będzie miała cieniowane, tak jakby im bliżej krawędzi tym bardziej nchylona
https://github.com/fedackb/yavne