Wpis z mikrobloga

@piotrow z jednej strony Mustang to taka ostoja prostej i brutalnej mocy. A z drugiej strony wszyscy się naigrywają z jego przestarzałej konstrukcji. Może to więc tej czas kiedy chcą to zmienić? Mustang to moc, prezencja i oczywiście jeszcze raz moc.

@anonim1133: w obecnym modelu konstrukcja nie jest już tak przestarzała i w końcu Mustang dobrze jeździ. Oczywiście nie jest to auto sportowe, ale w Grand Tour na torze miał czas, o ile dobrze pamiętam, o sekundę gorszy niż Focus RS. A to całkiem niezły wynik jak na takiego kloca :)
@anonim1133: zalezy ktora generacja i ktora wersja silnikowa.

Ale generalnie zgoda. Z mojej pespektywy mustang od strony technicznej nie ma za duzo (wcale? ( ) ) zalet.

Szczegolnie jesli chodzi o 5 generacje (2005-2011) to w przedliftach nie ma znaczacej roznicy pomiedzy GT a zwyklym 4.0 . Szczegolnie w automacie. 4.0 w manualu jezdzi podobnie jak GT w automacie.

3.7 przemilcze, bo moim zdaniem jest bez
@bigger: nie mam porównania do nowoczesnej konkurencji, starymi mustangami też nie jeździłem ale po 20 tys. km w nowym GT nie powiem żeby to auto nie dawało funu z jazdy.
Mam to czego oczekiwałem. Samochód, który jest narowisty, ale da się go okiełznać nawet w trudnych warunkach. Brutalną moc i fantastyczny bulgot V8. Idealny samochód do codziennej jazdy. Jazdy, która daje masę frajdy. Która powoduje, że często jeżdżę po prostu żeby
@piotrow: Pewnie ,ze szkoda.

V8 to kwintesencja motoryzacji i ide o zaklad,ze ktoras z nastepnych generacji nie bedzie jej miala. Na poczatku sie zrobi larum, moze decyzje odwleka decyzje, ale to nie uniknione. Masz moim zdaniem jednego z ostatnich prawdziwych muscle.
Ale pomiedzy Twoim mustangiem a GT z 2007 jest przepasc. Diametralnie inne auta o innym charakterze.

Co nie zmiania faktu,ze ostatnie prawdziwe v8 ( ͡° ʖ̯ ͡°
@bigger: Ja kupuje mustanga teraz i chwalę sobie nową akcyzę, bo cena spadła mi o 15k. No, ale nie ukrywam, że kupuje wersje ecoboost, bo nie jestem właścicielem stacji benzynowej. Gdyby weszła wersja hybrydowa chętnie bym sobie kupił (również ze względu na nową, obniżoną akcyze na hybrydy), bo ja nie wiem o co chodzi z tą przestarzałą konstrukcją - dla mnie jest super, a o silnik nie dbam, ważne by auto
@GanjaBoy2004: dynamiczne? ecoboost?
Pick one.

Papierowe osiogi czy moc to jedno, a zycie sobie.

Serio. no karwa. Dla mnie juz 3.7 to jest lekki dramat.
w challangerze ostatni mi sie plakac chcialo. Tak rewelacyjnie wygladajacy woz z takim gowno-silnikiem. No dramat.

Mustanga nie kupujesz dla srodka, wyposazenia czy prowadzenia. Dla legendy i silnika.
Mustangiem pewnie jakis mega kilometrow nie bedziesz robil, wiec bez specjalnej roznicy. Zreszta roznic w spalaniu za duzych
@bigger: Oczywiście, że ecoboost może być dynamiczny. Co prawda nie jest to poziom V8, ale mi 317 km i 5,8 do setki wystarczy, zwłaszcza, że to mój pierwszy samochód sportowy. Moje subiektywne uczucie odnośnie osiągów jest pozytywne, tak samo jak niektórych publicystów motoryzacyjnych - https://www.youtube.com/watch?v=UVRFwrAjPlU. Dlaczego wybrałem mustanga ecoboost? Bo ja nie kierowałem się przy kupnie "amerykańską duszą", a raczej względami pragmatycznymi. Chciałem mieć samochód 3 drzwiowy z tylną kanapą, nowy
@GanjaBoy2004: Dla mnie i tak szacunek za wybranie Mustanga a nie jakiegos tfu! type-r czy innych podobnych gowno aut z prasowanego ryzu lub makaronu. ( ͡ ͜ʖ ͡)

Jestes jedyna znana mi osoba, ktora kierowala sie pragmatywmem przy wyborze Mustanga :D
Mustang na pewno bije pod wzgledem osiagow merca i BMW , ale jesli chodzi o wyposazenie to nawet nie jest inna dekada. To sa wieki
@bigger Dzieki za miłe słowa. Co do wyposażenia to jednak bym polemizował. W 2017 roku wsadzili Sync 3, który akurat w wielu wzgledach jest lepszy od nawigacji konkurentow. Jest np Mirrorlink czy synchronizacja z mapami googlowskimi. Są też inne rzeczy co ma mustang a nie ma konkurencja, np. wentylowane fotele. Nie ma moze automatycznego parkowania i tylko 4 tryby jazdy zamiast 6, ale mi to wystarcza.
Dilerzy w salonie BMW czy Merca