Wpis z mikrobloga

Mirki z tagu #ksiazki zastanawiam się nad kupnem #czytniki i wyczytałem, że najlepszy będzie sprzęt #amazon
Nie znam się na tym, wiem jedynie tyle co przeczytałem na internecie ale znalazłem na allegro coś co wygląda na #cebuladeals
Oryginalny czytnik amazon #kindle w cenie kilkudziesięciu złotych.
Warto go brać? Wersja bez reklam i do tego z internetem wygląda kusząco, ale chętnie bym wysłuchał opinii kogoś lepiej obeznanego w temacie.

http://allegro.pl/show_item.php?item=6832356248
  • 21
@EloBaza: Ale jest sens brać używkę do takiej kwoty?
Czy lepiej zainwestować w nowy sprzęt, bo teoretycznie mogę sobie pozwolić na nówkę tylko czy jest sens?
Zakup nowego sprzętu da mi jedynie gwarancję ale te sprzęty jej nie potrzebują, wszyscy zachwalają ich bezawaryjność.

@PurpleHaze: Najtańsze kindle na stronie amazon kosztują około 100$, tu masz go za 10$ jak to nie jest #cebuladeals to ja nie wiem co nim jest
@Rhobar: ja kupiłem używkę na allegro, udało się wylicytować za 170 pln. ale inny model (classic 5 czarny i bardzo dobry stan). mam od marca i nie narzekam, wszystko dobrze dziala, bateria też dlugo trzyma także jestem zadowolony.

wiadomo że możesz trafić na szmlec, ale nie widziałem opinii żeby Kindle się jakoś bardzo psuły
@Rhobar: to jest trochę inny model, ale powyżej 200 nie warto imo. wtedy możesz trochę dołożyć i kupić używkę z amazon.de z gwarancją. popatrz sobie jeszcze na ceny, ja przed kupieniem swojego przez kilka dni śledziłem te licytacje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Najtańsze kindle na stronie amazon kosztują około 100$, tu masz go za 10$ jak to nie jest #cebuladeals to ja nie wiem co nim jest


@Rhobar: po pierwsze klamiesz, pod drugie klamiesz.
Najtanszy kindle kosztuje 80€, taki sprzedawany jako otwarty przez amazon, kupisz i za 50...
I ty wiesz jak dziala allegro prawda? Wiesz ze to jest aukcja i za 10$ tego przedmiotu nie kupisz prawda?
@PurpleHaze: 80$ plus wysyłka z amazonu to będzie te około 100 $.