Wpis z mikrobloga

Jestem po 6h jeżdżenia autkiem na prawku, łuk za pierwszym zrobiony i powtórzony z 30 razy bez ani jednego bledu. Miasto średnio auto zgasło mi z trzy razy na skrzyżowaniu przez nie wbity bieg bo wyhustana yariska jeżdżę dodatkowo podstawowe bledy kierunkowskazu i pewnie wiele mniejszych których nie widze. Do czego przyłożyć większa uwagę zeby było git i progress? Nigdy nie jeździłem autem nie mam problemu z kontrola autem, plac, parkowanie to pikus, ruszanie z ręcznego rownież wychodziło gorzej miasto jak ogarnąć tą jungle. #prawojazdy
  • 27
@naqu: jako że niedawno dostałem prawko i jestem świeżym kierowcą, polecam do samego egzaminu przykładać super uwagę na skrzyżowaniach żebyś nie najechał na linie na drodze, żebyś nie robił ostrych zakrętów, zwracaj uwagę na znaki, i zawsze używaj kierunkowskazów. Mnie tyle wystarczyło żeby zdać ;)
PS. ciśnij instruktora żeby robił z Tobą i ćwiczył manewry co jakiś czas, parkowanie, cofanie na 3 itd
@Bialy_Mis: właśnie z tym paleniem kapcia ciezko, bo to sprzęgła łapie tak wysoko ze czasami mam ochotę wysiąść z auta i pójść do domu.
@Felonious_Gru: staram sie myslec nad tym co robię ale mysle tak duzo ze popełniam podstawowe bledy, brak kierunkowskazu, nie zauważam znaków skręcając na inna drogę itp itp
@naqu: jeszcze długo po egzaminie będziesz robił głupie błędy - nie możesz od siebie wymagać bycia perfekcyjnym po 30 godzinach jazdy - mi na kursie powiedziano, że kierowcą stajesz się po przejechaniu 15 tysięcy kilometrów. Na razie skup się na tym co mówi instruktor i staraj się spamiętać wszystkie pułapki w strefie egzaminacyjnej (ukryte, zasłonięte znaki, linie wymalowane tak, że ciężko na nie nie najechać, stopy, skrzyżowania równorzędne) - jak się