Wpis z mikrobloga

#gearbest, #chinskacebula,

Mam problema,

Zamówiłem na Gearbest Redmi 4x Note z priority line.
Wysłany został 19 czerwca, niestety do dnia dzisiejszego nie dotarł do mnie.
Od dnia wysyłki na trackingu DPD UK widnieje informacja, iż przesyłka jest w drodze do nich (DPD UK). Po 25 dniach roboczych upomniałem się w Gearbest o przesyłkę... polecili poczekać parę dni. Po kolejnych 10 dniach roboczych przysłali automatyczna informację z prośbą o potwierdzenie otrzymania przesyłki. Gdy odpisałem, że nic jeszcze do mnie nie dotarło zasugerowali kontakt z placówka pocztową lub z lokalnym biurem DPD. Dziś zadzwoniłem do DPD i dowiedziałem się, iż numer z trackingu którym się posługiwałem jest za krótki i nic mi nie powiedzą (może DPD PL i DPD UK mają inna numerację?). Gearbest poinformowany o tym fakcie zaproponował (powołując się na ich regulamin) zwrot połowy kosztów zakupu.

Czy ktoś się już z czymś takim spotkał?

Płatność dokonałem poprzez PayPal.

Wszelkie rady i sugestie mile widziane...
  • 4
Dziś zadzwoniłem do DPD i dowiedziałem się, iż numer z trackingu którym się posługiwałem jest za krótki i nic mi nie powiedzą (może DPD PL i DPD UK mają inna numerację?)


@gregoryk55: tak do numeru trzeba dodać na początku 1550

Czy ktoś się już z czymś takim spotkał?


tak, paczki z tego okresu wyparowały potem już leciały normalnie, było trochę wpisów o tym

Płatność dokonałem poprzez PayPal.


postrasz ich paypalem, jeśli
Czekam na paczkę od 10.06, w ostatnim mailu od supportu kazali się odezwać gdy minie pełne 2 miesiące. Dałem więc im jeszcze czas, ale zapewne zakonczy się na sporze przez PayPal