Wpis z mikrobloga

zresztą arpannet był #!$%@?, gdyby w 100% zajmowało sie nim państwo to...


@januszhajsow: przecież dróg też nie buduje państwo, tylko prywatne firmy na zlecenie państwa

od początku były prywatne drogi


@Kapitalis: masz pod ręką jakieś przykłady dużych projektów drogowych z ostatnich 2000 lat, które nie wiązały się z żadnym odbiorem przemocą efektów pracy dużej ilości osób?
@Kapitalis: Niby napisałeś tak, ale ten przykład wyraźnie pokazuje, że odpowiedź raczej brzmi nie.

The rail line was built by three private companies over public lands provided by extensive US land grants.[2] Construction was financed by both state and US government subsidy bonds as well as by company issued mortgage bonds.[3][4][5][N 1]

(...)

the House of Representatives approved the bill on May 6, 1862, and the Senate
masz pod ręką jakieś przykłady dużych projektów drogowych z ostatnich 2000 lat, które nie wiązały się z żadnym odbiorem przemocą efektów pracy dużej ilości osób?

@smyl Nie, przed rewolucją nie było na świecie ani jednej drogi.
@ibilon: Jeśli było dużo takich projektów, to nie będziesz miał problemu z podaniem jednego przykładu. Tobie się wydaje, że podatek to jest jakiś nowoczesny wynalazek?