Wpis z mikrobloga

#zegarki #zegarkiboners #watchboners #modameska

Witam i mam nadzieję, że nie zaśmiecę tagów.
Otóż poszukuję dla siebie pierwszego automatycznego zegarka. Do tej pory korzystałem tylko z kwarcoków. Nie znam się kompletnie na mechanizmach automatycznych i mam kilka pytań.

Celuję w zegarek elegancki, który dobrze komponuje się z strojem formalnym, do samej koszuli etc.
Kwota jaką chciałbym przeznaczyć na czasomierz to 1000zł.
Przeglądając sieć zakochałem się w zegarkach Junghans Bauhaus.. niestety do 1000zł raczej nic się nie znajdzie z tej serii. Tak więc trafiłem na polecanego na wypoku Bambino. Jedna wersja z tymi prostymi wskazówkami podoba i przypomina mi wspomnianego junghansa najbardziej.
Zanim zakupię Bambino chciałem dopytać czy macie jakieś inne propozycje w podobnej stylistyce ?

Aha, jeżeli zostanę przy Bambino gdzie najlepiej kupić zegarek? Sprawdzałem na creationwatches, dutyfree i islandwatch ale tam albo nie mają tego modelu na stanie, albo droższy o 70$ w porównaniu z inną stronką ;/

Pozdrawiam ;)
  • 14
@MortenH ja brałem z DutyFreeIsland i polecam. Jak nie masz jakiegoś strasznego parcia na czas to czekaj aż się pojawi. Ja czekałem chyba mniej niż miesiąc, a później był dostępny przez ponad tydzień. Brałem z pudełkiem i wpadło w VAT, ale to loteria ;] Bez pudełka szansa jest znacznie mniejsza.
@MortenH sarb fajny tylko w cholere mały. Ostatnio mierzyłem jeden zegarek w 38,5 mm i to było zdecydowanie za mało.
Odnośnie junghansa-jakbyś miał cierpliwość i dodał sie do np grupy czasocholicy na facebooku to może jakiegoś używanego max billa złapiesz. Nawet na allegro czy innym olxie widziałem kiedyś za ok 1200.
@MortenH:
Jako ciekawą alternatywe moge zaproponować Ci zegarki Swatch Sistem51 Irony.
Nie wiem czy jakością przebiją Japońskich gigantów, ale są fajną ciekawostką mieszczącą się w tym budżecie ;)
@GM2L: Musze przyznać, że fajna ta seria :P Ale trochę za dużo się dzieje na tarczy, jako kolejny zegarek do kolekcji czemu nie :)