Wpis z mikrobloga

@Mangusta: dokladnie, kawalek dalej jest skrzyzowanie, dopoki obroty nie spadnia ponizej 1000rpm, przykladowo przy wysprzegleniu to wszystko jest okej, idzie dojechac do domu. po prostu trafilem na czerwone, i zablokowali mi strzałkę. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Samica_Alfa: nie, na zime trafi sobie do garażu gdzie przezimuje razem z motocyklem, a na wiosne zostanie rozpieszczona jak należy - nowymi hamulcami z tyłu, przegladem zawieszenia, kompletem opon, łożyskami na tył, malowaniem felg prawdopodobnie na złoto i ogarnieciem blacharskim ze wzgledu na przygode z sarną. mimo wielu problemów to nadal zajebiscie prowadzace sie wloskie auto z charakterem. dwa litry w twinsparku robia jednak robote w takiej zabawce.

nic lepszego w
@rysanaszkle: Wybacz, ale sytuacja trochę z dupy. Czujnik położenia wału nie pada od tak nagle. Zaczyna się od sporadycznych problemów z odpaleniem, gdy silnik jest ciepły (zwykle zapala za drugim razem). Wtedy wystarczy podpiąć się pod kompa, dla pewności odczytać błąd i wymienić tę pierdołę za parę groszy. Wiem bo sam to przerabiałem i też w 147. Mam ten samochód od lat i sprawuje się zajebiście (JTD 16V, identyczna jak twoja:
@Andrzej_K: padł z nienacka, ale to nie pierwszy raz. jak przestygnie do około 60*C odpala najnormalniej na swiecie. w gorace dni chodził bez problemu, jak były te upały około 40*C. jak temperatura otoczenia spada, auto jest nie do uzytku. czekam na przyplyw siana zeby nie robić tego dwa razy, bo mnie na to nie stać. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

kiedyś już kupiłem czujnik, wg rocznika i wszystkiego