Wpis z mikrobloga

@supra107: znając zaangażowanie amazonu nawet przy zakupie od podsklepów wystawiających się u nich brałbym ich pod uwagę. Na temat moreli masz pod tagiem mojego posta wrzuconego 20 minut wcześniej
@supra107: de. Większość rzeczy ma bezproblemową dostawę do Polski. Ceny tam mają 19% vat, więc musisz doliczyć do 23% żeby mieć ostateczną(4 punkty procentowe). Natomiast jakiekolwiek reklamacje i zwroty przez amazon to bajka. Sam byłem zaskoczony, że jest tak po prostu po ludzku.
@supra107: z xkomem z tego co widziałem to tez były niezłe jazdy ostatnimi czasy. Ja u nich zamawiałem drobnicę (podkładki, futerały, pendrive ze dwie sztuki i plecak lenovo na lapka) i nie było problemów
@TrueSlav: Ja u nich kupowałem monitor (3 razy, 2 razy oddawałem bo mi nie pasowały xD) i klawiaturę mechaniczną, jedyny problem był przy zwracaniu drugiego monitora bo była na nim rysa z tyłu, ale zwrócili tą kasę.
@supra107: Problem jest taki, że ludzie oceniają sklep negatywnie po tym, kiedy im przyszła część uszkodzona czy niepełna. Przecież to nie jest wina x-komu czy tam moreli. Dodatkowo prawie każdemu sklepowi zdarzy się coś wysłać ze zwrotu, no bo co mają zrobić - spalić? Imho powinni sprzedawać to z niższą ceną, ale pewnie szkoda zachodu. Ogólnie liczy się obsługa klienta i dostępność towarów. Taki emag np. sprzedaje część, a potem często