Wpis z mikrobloga

@maein Do ~50+ rzeczywiście bardzo szybko się rozpędza ale w 5 minut się przyzwyczaisz. Hamulce też nie to co w gratach jakimi jeździłem i szybko łapią xd co do panowania i zagapiania się to tak jak w każdym innym jedyna różnica to patrz 1 zdanie jeśli o to chodzi.

Ale z podgrzewanym tyłkiem i pleckami można rzeczywiście się rozmażyć ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Plus to moja pierwsza przygoda
@martek-77 ja tak samo w sumie mój nawet jeden z pierwszych razy za kółkiem bez instruktora ( ),

To ja nie wiem jak włączyć podgrzewane kółko :C
@Czaajnik: Bier, za 10 PLN sobie doładuj, dowiesz się dlaczego ludzie jarają się elektrykami (przyspieszenie xd) no i do końca listoapada jest za 50gr a nie złotówkę.

Nissan Leaf nie jest szczytem ergonomiczności (np. wyświetlacz pokazujący w jakim ustawieniu i jak wrzucać biegi(?) jest pod twoją ręką a nie przed nią gdy trzymasz ją na gałce.
@Czaajnik: nie mówi, tylko chodzi o tą gałkę do zmiany trybów jazdy (R,N,D,P) i rozpiska plus podświetlenie które pokazuje w którym trybie jesteś teraz jest przed (w stronę tyłu samochodu) gałką więc kiedy kładziesz tam rękę to sam sobie zasłaniasz.
@Czaajnik: o a wiesz jak podpiąć telefon pod bluetooth audio? Bo nie miałem czasu się tym bawić bo prowadziłem, a fajnie by było posłuchać sobie muzyczki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@mab122: nie wiem jak tam, ale w Volvo trzeba połączyć (niech się wyszukają itp) urządzenia (samochód i telefon) i potem w samochodzie w Media albo Source (źródło) nie pamiętam już gdzie się wybiera żródło muzyki, tam gdzie płyta AUX itp.

A no to wszystko jasne, to chyba nie jest taki duży minus bo w miejskim nie zmieniasz często biegów, no chyba że przy parkowaniu.