Wpis z mikrobloga

@michal_szn: Jazda ze średnimi asystami do poziomu (chyba) trudny jest prosta. Na kazdym wyzszym poziomie (chyba pozostaja trzy w gore) jest juz naprawde trudno i zeby miec szanse, trzeba wylaczyc wszystkie asysty i recznie zmieniac biegi. W praktyce musialbym pewnie jezdzic przez miesiac (po 7 godzin dziennie), zeby opanowac taką jazde. Szkoda czasu :P
@Paczek_w_masle: ja na klawiaturze gram tylko z kontrolo trakcji ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Skrzynia manualna jest Ez do ogarnięcia, po pewnym czasie już po prostu wiesz jaki masz bieg i do jakiego zredukować.
Bodajże w 2015 na szkółce jazdy były filmiki jak jeździć na każdym torze, jak i na jakim biegu wjechać w każdy zakręt. Teraz to jest tez na oficjalnym profilu F1 na fb przed każdym
@trapist_e: Nie mam czasu i chęci uczyć się z jakim biegiem wchodzić w każdy zakręt na każdym torze. Kiedy jade swoim samochodem, to nie zastanawiam sie nad biegami, bo czuje obroty i przyczepnosc. Tymczasem szkoda mi czasu na takie odtworcze jezdzenie na pamięć w F1. Jesli ktos ma na to czas to troche zazdroszcze i troche wspolczuje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@michal_szn:
@VanGogh:
Ja jeżdżę pierwszy sezon, torów jeszcze nie znam, to sobie ustawiłem skrzynię manualną z sugerowanym biegiem, kilka kółek w treningu, zrobienie testów dla zespołu i już znam na pamięć jakie biegi wrzucać, polecam ten styl na początek jazdy. Wyłączone asysty, mam jeszcze flashbacki, AI na 95 chyba, śmigam Hondą :D
Brakuje jedynie wieńca z F1, trzeba będzie coś zrobić albo kupić.