Wpis z mikrobloga

Chyba najlepsze wytłumaczenie po polsku jakie znalazłem, co dzieje się z giełdami krypto podczas bańki:
https://steemit.com/kryptowaluty/@ludwik/klimat-inwestycyjny-jak-w-2008-this-time-is-different

Jest już za późno na reakcję, zostało tylko HODL i dokupowanie. Analogia do 2008 porażająca, ale wniosek jest i tak jeden. W 2008 mówiło się... z resztą sami zobaczcie, słownik spekulantów z forum giełdowego parkiet http://forum.parkiet.com/viewtopic.php?t=41317 używany podczas odpału 2007-2009

#bitcoin #kryptowaluty #ethereum
  • 4
@quantumcrypto: :Nie znam się na księgowości, więc może nadal czegoś nie rozumiem, ale w moim mniemaniu giełda jest po prostu pośrednikiem. To są moje pieniądze i moje BTC, które trzymam na giełdzie. Jeżeli giełda nie okrada nikogo tylko kasuje swoje 0,2% - to problem księgowy jest żaden. Żebym wymienił btc na PLN ja muszę przelać na konto giełdy BTC, a ktoś inny musi przelać swoje PLN. Giełda bierze prowizje i tyle
@Spoyla : ja też tak to rozumiem, więc czuję się bezpiecznie z giełdami. Tylko z drugiej strny jak jest bańka i wszyscy chcą wypłacić, to będzie problem banku czy giełdy? Na szczescie nie jestsmy w tym etapie i mam nadzieję nie będziemy?
Gotowe do wdrożenia systemy były dla tego segmentu tworzone długo przed startem Bitcoin (jak myślicie, skąd pochodziły skrypty do utrzymywania pooli, miningu na kartach graficznych?)

@quantumcrypto: Jakiś szur od teorii spiskowych pisał ten artykuł?

Dlaczego doświadczeni finansiści ostrzegają przed "bańką kryptowalut", przy jednoczesnym jazgocie naganiaczy? Każda taka wypowiedź to gwałtowna reakcja części społeczności [...]

Bo zazwyczaj te wypowiedzi są całkowicie pozbawione argumentów, w zamian pełne przeróżnych bezpodstawnych opinii i uwag.

następuje
"JEDNE INFO i HIMALAJE " - jeżeli pojawi się pozytywna informacja kurs akcji mocno pójdzie w górę (jeżeli się pojawi...)