Wpis z mikrobloga

@Pawel4freak śmiać mi się chce jak czytam te lamenty

a w zamkniętej becie to było lepiej


Za chwilę wyskakuje nastepny

a najlepszy Gwint to był w wiedźminie 3


Z patcha na patch mamy coraz bardziej zróżnicowaną metę, każda frakcja ma co najmniej 2 talie, które są bardzo mocne a nie że grałeś jednym jedynym deckiem który akurat był w mecie.

Gra jest dostosowywana pod wersję mobilną a którą jest lament od pierwszego
@soltysek: [chrum chrum] #!$%@? sie znasz [kwiiiiik] kiedys to byl gwint, teraz nie ma gwinta
tez juz mam dosc tego skomlenia
jasne ze sa bugi, jasne ze pewne zmiany moga sie nie podobac, ale nie wszystko moze trafiac do kazdego a niektorym sie tu wydaje ze tylko pod nich ma byc wszystko robione
jak narazie deweloperzy idą w dobrym kierunku


@soltysek: No nie wiem... Dokładanie RNG, dokręcanie śruby graczom f2p (przypominam, że Gwint zasłynął ze swojej hojności), "upraszczanie" przez co gra staje się jeszcze mniej intuicyjna, to moim zdaniem nie jest dobry kierunek. Przypuszczam, że zaszły jakieś poważne zmiany w CDPR i od teraz kładą nacisk na agresywną monetyzację ich produktu.
lekki RNG jest potrzebny


@Queltas: Nie jest. Czyni tylko niepotrzebny chaos w grze ściśle skoncentrowanej na scenie kompetytywnej. Póki co mamy tylko gadanie o mitycznym nowym trybie, ale z nim jest jak z potworem z Loch Ness - każdy o nim gada, a nikt go nie widział.

Gdzie jest dokrecenie śruby f2p?

Praktycznie zero nowych commonów w zimowym update, a to wszystko zapakowane do jednego setu kart. W rezultacie większość otworzonych