Wpis z mikrobloga

Mirki i mirabelki inżynierowie.
Niedługo bronię inżyniera a potem wybieram się na zaoczne mgr i planuję iść do pracy w przemyśle. Już troche CV powysyłałem przez pracuj i paru pracodawców się odezwało, po dwóch rozmowach już jestem, ale jeszcze nikt nie powiedział jasno że mnie chce.

Przeglądam sobie różne spisy firm automotive w strefach ekonomicznych i myślę, jak to rozegrać, żeby było dobrze? Wysyłać CV po prostu, nawet jak nie mają odpowiadających mi ofert? Czy tylko tam, gdzie mają otwarte rekrutacje? A co jak znajdę odpowiadającą mi pracę, zatrudnię się a potem zaczną się odzywać i im odpowiem, że już nie jestem zainteresowany? Nie spalę sobie mostów? Wezmą mnie pod uwagę jakbym za jakiś czas znowu składał tam CV? Jestem nowy w takim szukaniu pracy w konkretnej dziedzinie, dotychczas brałem co było, byle sobie dorobić w trakcie studiowania (jakieś doświadczenie w branży też zdobyłem).

Czy sposób dostarczenia CV może jakoś pomóc w zrobieniu pierwszego wrażenia?
#inzynieria #inzynier #pracbaza #studbaza
  • 5
Czy sposób dostarczenia CV może jakoś pomóc w zrobieniu pierwszego wrażenia?


@krzys2c: tak na ochroniarzu na bramie ( )

Nie wiem jaki to inz, ale zastanow sie czy koniecznie automotiv, bo ten jest srednio rozwijajacy jak mam byc szczery, jesli zalezy ci na rozwoju i nauce (bo dla portfela juz potrafi byc :P).

To ze wyslesz CV w niczym nie przeszkadza, nawet jak nie ma rekrutacji.
@PurpleHaze: Materiałoznawstwo, wydział mechaniczny.
Z automotivem miałem najwięcej styczności i pare zakładów, maszyn (rozebranych też) widziałem, macałem, grzebałem. Samochodami się też bardzo interesuję, lubię czasem coś podłubać, więc branża ciekawa dla mnie.
No finansowo nie ukrywam, że bardzo zachęcające, bo w przyszłości chciałbym coś własnego otworzyć.
A jeżeli chodzi o rozwój i naukę, to jaką branżę mógłbyś polecić?