Wpis z mikrobloga

Darek 33 Częstochowa

Zgłoszenie nr 60 z dnia 2018-01-14 19:33:26

Imię: Darek
Wiek: 33
Miejscowość: Częstochowa
Kim jestem?
Pracuję jako szeregowiec w Biedrze (kasjer-sprzedawca) od lekko ponad roku, nie jest to może praca marzeń, ale jak na razie ujdzie, na dłuższą metę nie widzę się w tej pracy, ale są jakieś hajsy, więc nie narzekam. Trzeba być trochę pozytywnie-kopniętym, żeby wytrzymać w tej pracy, ale prawie wszyscy współpracownicy tacy są, więc nie pracuje mi się bardzo źle.

Wygląd
193 cm wzrostu. Włosy- prawie czarne, krótkie. Oczy- niebiesko-szare. Podobno w miarę przystojny. Budowa - normalna/trochę umięśniona w kilku miejscach, klata zauważalna, ale do Pudziana daleko, z lekkim brzuszkiem. Waga- coś w okolicach 85kg. Styl- ex-metalowiec, teraz bardziej neutralny i stonowany, trochę buntowniczy, zazwyczaj ubieram ciemniejsze barwy. Na co dzień lubię wygodne i praktyczne ubrania turystyczne.

Zainteresowania
Ciężki temat dla mnie. Przez mój znak zodiaku - bliźnięta, co jakiś czas szukam nowych i przerzuciłem już wiele. Od pół roku w czasie wolnym próbuję rozwijać zainteresowanie z dzieciństwa, czyli rysowanie. Chcę być w tym naprawdę dobry, więc na razie nabijam lvle, czyli skupiam się na warsztacie. Również od pół roku wróciłem do czytania książek - głównie kryminały, thrillery, fantastyka. Chciałbym spędzać czas z przyjaciółmi, ale wszyscy nie mają czasu, bo albo się ohajtali i zajmują się rodziną, albo swoimi pasjami, albo są zarobieni.

Czego oczekuję?
Nie znoszę rutyny i potrzebuję zmian, więc myślę, że ideałem byłaby kobieta, z którą mógłbym zwiedzić pół świata i mieć masę różnych przygód, ale wracając do rzeczywistości, to kobieta, z którą będę spędzał czas na różne sposoby, nawet jak już byśmy się ustatkowali, przynajmniej w pewnym stopniu. Pozytywnie zakręcona, z dystansem do życia i siebie.

Jak wyobrażam sobie idealny dzień z drugą połówką?