Wpis z mikrobloga

Krystian 26 Włocławek

Zgłoszenie nr 117 z dnia 2018-01-15 19:50:37

Imię: Krystian
Wiek: 26
Miejscowość: Włocławek
Kim jestem?
Jestem człowiekiem spokojnym. Raczej o introwertycznym uosobieniu. Rzadko się denerwuję. Lubię dobrze zjeść i się wyspać. Na co dzień pracuję jako inżynier ds. systemów sterowania. Lubię swoją pracę. Staram się być pozytywnie nastawiony do życia.

Wygląd
194cm, ~90kg, włosy blond ale raczej chodzę obcięty na "0". Normalnej budowy ciała.

Zainteresowania
Ciekawi mnie sporo rzeczy. Kiedyś interesowałem się głównie sportem i na niego uprawianie poświęcałem sporo czasu. Teraz ze względu na dolegliwości ze strony biodra sporadycznie rower i pływanie. Moje zainteresowanie przeniosły się raczej w strefę bardziej zręcznościowo-umysłową niż fizyczną, tzn. gram w gry planszowe (bardzo lubię na żywo ale nie pogardzę też planszówkami w internecie) i karciane (głównie poker), gram w gry na komputerze - głównie CS GO ;]. Lubię układać puzzle i uczę się grać na pianinie. W zimie lubię przesiadywać w saunie zaś w lecie dosiadam swój motocykl. Tak jak pisałem wcześniej dużo czasu jeździłem i zwiedzałem na rowerze. Motocykl stał się pewnego rodzaju zastępstwem dla roweru. Lubię podróże krótkie i długie. W poprzednim roku byłem na Bałkanach w tym planuję Korsykę. Sporadycznie wędkuję. Poza tym standardowo, lubię obejrzeć dobry film lub przeczytać dobry kryminał.

Czego oczekuję?
Szukam kobiety o podobnym uosobieniu do mojego. Czyli przede wszystkim spokojnej, nie imprezującej do białego rana. Jeśli chodzi o wygląd to preferuję wyższe osoby (edit: niższe ode mnie ale stosunkowo wysokie - do 185.). Bez nadwagi ;].

Jak wyobrażam sobie idealny dzień z drugą połówką?
Wylegiwanie się do późna, przygotowanie obiadu we dwoje, wyjście na miasto z wizytą w kinie a wieczorem kolacja i spacer. Najlepiej w letnią gorącą noc ;]

Stosunek do ślubów, dzieci, używek.