Wpis z mikrobloga

@LubieDlugoSpac: Trwałość nowych jest niższa, chociaż to dotyczy całej branży, jest pochodną większego stopnia skomplikowania (więc i komfortu, wyposażenia, osiągów) i nie robiłbym z tego zagadnienia.

Bez wątpienia też te nowe są lepiej wyposażone, cichsze, szybsze.

A dalej już jest kwestia prywatnego odczucia. I moje i bardzo wielu fanów marki jest takie, że w E39 czuć wyższą klasę, niż w E60. F10 znowu ma piękne, klasowe wnętrze i lepsze tworzywa, ale...
@LubieDlugoSpac:

Trochę racji ma, bo jakościowo BMW nie jest już tym, czym było 20 czy 25 lat temu, choć wiadomo, że takie gadanie to domena głównie ludzi biednych mentalnie i finansowo, którzy za 10 lat będą się ślinić do "bezwypadkowego" F10 czy F30 za 25 kafli.

Kuhwa golfy 2 jeżdżą jeszcze bez "remontu silnika" z przebiegami po 400k.


@Grzesiek_astronaut: Tak jeżdżą, że w mieście spotykam takiego raz na pół roku