Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Jestem lekarzem stażystą, jednak dwukrotnie uwaliłem LEK i coś czuję, że uwalę także trzeci, który jest mniej więcej w tym samym czasie, co koniec stażu (jesienią), w takim wypadku nie otrzymałbym prawa wykonywania zawodu lekarza i skutkowałoby to bezrobociem (alternatyw po medycynie za bardzo nie ma). Dodatkowo pod wpływem kiepskich perspektyw w pracy zawodowej (o których dowiedziałem się relatywnie niedawno, długo byłem karmiony fałszywymi wyobrażeniami o pracy lekarza) ostatnio coraz częściej myślę o przekwalifikowaniu się na IT, a zwłaszcza na programowanie (zawsze byłem dobry z przedmiotów ścisłych). Czy jest sens? (jednocześnie nie chcę zaczynać nowych studiów). W niektórych ofertach podają "wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne", czy medycyna może być w jakiś sposób naciągnięta jako pokrewna? Czy na rozmowie kwalifikacyjnej docenią ukończenie tego trudnego kierunku studiów, czy bardziej wyśmieją? (obawiam się, że prędzej to drugie) Czy wystarczy do tego kilkumiesięczny kurs, np. Java (na które można się natknąć w Internecie, warte kilka tys. złotych)? Póki co przerobiłem podstawy kilku języków programowania w jednym z internetowych kursów, od liceum umiałem HTML i CSS.
#medycyna #it #gorzkiezale

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Nie siedź w domu w ferie i w wakacje
  • 21