Aktywne Wpisy
MarcelinaM85 +44
Przecież to jest oczywiste, że teraz Stuu w zamian za lepsze warunki odsiadki pociągnie za sobą wszystkich, którzy go kryli i współpracowali w procederze XD
#famemma
#famemma
lecho182 +30
Skopiuj link
Skopiuj linkWykop.pl
Chciałby także budować statki, a póki co ma na swoim koncie budowę stępki pod ciągle projektowany prom dla państwowej PŻB - wczoraj minęła już 11. miesięcznica tego hucznego wydarzenia. Było też wodowanie surowego kadłuba jachtu, który jednak nie był budowany przez SPP, a przez podmiot znajdujący się na terenie SPP - to jednak jest różnica. Bo wbrew pozorom, po upadku SS w 2009 roku, wodowano statki na jej terenie. Budowane przez podmioty prywatne.
Teraz SPP, lub jakby chciał prezes - Stocznia Szczecińska, ma kontrakt na budowę dwóch masowców ('coastery', jednostki przybrzeżne) do 2020 roku + być może 18 kolejnych, które są w opcji. Ich planowana nośność to 2800 ton.
I wszystko byłoby fajnie gdyby jednak nie to, że SPP działa w sposób upolityczniony, chwaląc się wodowaniami przeprowadzanymi przez prywatne podmioty, przedstawiając też jako sukces budowę tej nieszczęsnej stępki, a teraz, prawie dokładnie w 11. miesięcznicę tamtego wydarzenia, chwaląc się kontraktem na budowę najprostszych i niewielkich w dodatku jednostek.
W 2009 roku, kiedy zwodowano ostatni statek budowany faktycznie przez Stocznie Szczecińską, jednostka ta miała nośność ponad 22 tys. ton.
Czyli jak wygląda rzeczywistość w stosunku do medialnych słów prezesa...
http://radioszczecin.pl/index.php?idp=1&idx=371921
http://www.portalmorski.pl/stocznie-statki/39427-pierwszy-od-lat-kontrakt-na-budowe-statkow-w-stoczni-szczecinskiej
#szczecin #przemyslstoczniowy #neuropa #polska
A poza tym święta prawda