Wpis z mikrobloga

to co udało mi się wychwycić:

- gra w pelni z gatunku RPG
- chcieliśmy, żeby gracz poczuł przytłoczenie ze strony wielkich korporacji (gracz będzie miał z nimi walczyć/wydostać się ich sideł)
- gra jest z widoku pierwszej osoby
- głęboki system rozwoju postaci
- pełnen kreator postaci (kobieta/mężczyzna, wygląd, tatuaże, ścieżka życia itp)
- nie ma jako takich klas przy tworzeniu postaci i wszystko zalezy od wybieranych przez nas atrybtow/perkow
- w trailerze chcielismy pokazac jak to dystopine, cyberpunkowe miejsce wyglada w swietle dnia
- wpływ, jaki mamy na rozwoj histroii jest bardzo ważny
- nie będzie to historia typu uratuj świat i bądź bohatarem
- walka w grze (pistolety i walka w recz przy uzyciu róznych przedmiotów)
- 3 głowne typy broni (power weapons, tech weapons, smart weapons))
- będą motory i samochody (możliwe, że jeszcze inne)
- nasz charakter będzie miał imię (Vee, Wee) Edit: "V"
- wyimaginowane miasto pomiędzy Los Angeles i San Fransisco
- 6 różnych dystryktów w mieście, różniących się znacznie od siebie
- nie będzie żadnego skalowania przeciwnikow w stosunku do levelu, dodatkowa gama doswiadczenia za poobczne misje

#cyberpunk2077 #e3
  • 22
3 głowne typy broni (power weapons, tech weapons, smart weapons))

- będą motory i samochody (możliwe, że jeszcze inne)


@starszy_brat:
power weapons - zwykłe bronie
tech weapons - bronie strzelające przez przeszkody, ściany
smart weapons - bronie samonaprowadzające

Mówiono że będziemy poruszać się pojazdami, ale w taki sposób ot było powiedziane żeby nie mozna było wywnioskować czy będziemy mogli je prowadzić czy nie

Ode mnie - jak nie zrobią opcji kamery