Wpis z mikrobloga

@Gari90: zareklamuj i tyle, kupujemy od nich masę rzeczy i nigdy problemów z wymianą nie było. Na taką ilość sprzętu zawsze znajdzie się jakiś wadliwy egzemplarz i to jest normalne czy kupujesz mercedesa, czy telefon, czy worki cementu na budowę.
@zielonymariuszek: Oczywiście, że zareklamuję. Mam nadzieję, że będzie to wymiana z miejsca na nowy egzemplarz lub zwrot gotówki. Nie wyobrażam sobie, że po niespełna 24h od zakupu sprzęt mi pada i mam teraz przechodzić przez standardową procedurę reklamacyjną, czyli "wyślemy na serwis, do 30 dni się odezwiemy". To by z miejsca oznaczało, że muszę kupić kolejny zasilacz, czekać, aż ten naprawią, a później mieć... dwa.

A napisałem, bo... chyba po to
@Gari90: Hej! Bardzo nam przykro z tego powodu, tak jak kolega wyżej napisał, musiała się trafić jakaś trefna sztuka. Pisz na naszą skrzynkę info[at]swiatbaterii.pl, wadliwy egzemplarz natychmiast wymienimy wysyłając do Ciebie kuriera ()
Nie gniewaj się!
@zielonymariuszek: Jak tam dalsze przygody z ich produktami? Właśnie przymierzam się do wymiany na 4 egzemplarz w ciągu niecałego roku - wszystkie padają jak muchy ;-) Tłumaczenia o pojedynczych wadliwych egzemplarzach można już śmiało wsadzić między bajki ;-)