Wpis z mikrobloga

nie wiem wlasnie, od paru dni mi swiszczy mocno na zimnym, jak sie zagrzeje to cisza. powietrze wymagane dostaje, sprawdzalem w mes


@AlexR: no kolego, szykuj kasę :) szpilki. Klasyczne objawy, ja również dokładnie takie miałem. Trzeba zrzucić przód cały, zdjąć kolektor, powyciągać szpilki (módl się żeby nie urwała się w głowicy ale ponad nią), splanować kolektor i złożyć do kupy. W większym mieście 800 nie Twoje.
@AlexR: albo kolektor jest zrobiony z #!$%@? żeliwa (ale dziwne aby nie naprawili tego przez tak długi okres czasu) albo niekończące się wypalanie DPFa podnosi temperaturę ponad normę przez co występują ponadnormatywne odkształcenia głowicy i kolektora. Jak się odkształci za bardzo to szpilki nie wytrzymują naprężeń i kaput.

Jak zdejmujesz podciśnienie to turbo masz max otwarte więc spaliny lecą swobodnie praktycznie nie kręcąc turbiną. Przejedź sie z odpiętym podciśnieniem i obserwuj