Wpis z mikrobloga

@Marky_Mark mialo być klepniete w czerwcu, ale opierają się wszyscy. Generalnie sytuacja wygląda tak, że zmiany, nawet jesli, będą z punktu widzenia obecnych dostawców niewielkie - silniki mają się kręcić do 18 000 rpm, ale zmianą ma niby być wyrzucenie mgu-h. Tyle, że nie widać nowych dostawców na horyzoncie - dlatego obecni dostawcy mgu-h chcą zostawić, aby nie generować kolejnych kosztów, projektując silniki bez tego dziadostwa ( ͡º ͜ʖ͡
@Marky_Mark a jeszcze do Porsche nawiązując ( ͡º ͜ʖ͡º) Porsche ogólnie miało mieć bardzo dużo do powiedzenia w kwestii nowych regulacji.
Tyle, że... Czy ktokolwiek kojarzy cokolwiek, co łączy Porsche i F1?
No nie. Największym sukcesem była marka TAG, pod którą krył się silnik Porsche, który był wykorzystywany w McLarenie.
Porsche pewnie, jak to vw przyszloby, #!$%@? regulacje, po czym poszloby w uj ( ͡º ͜