Wpis z mikrobloga

@Arek817: Wolnossące benzyny są okropne zupełnie nie ciągną od dołu, malutkie momenciki. Zwłaszcza te japońskie np. od Hondy. Absolutne #!$%@? zupełne zero dołu. Coś zaczyna się dziać przy tak absurdalnie wysokich obrotach, że szkoda gadać.
@Neoplan i to jest piękne, jedziesz sobie na niskich obrotach, i sie poprostu toczysz, chcesz #!$%@?ć to dwa biegi w dół i lecisz, jeszcze jak są zmienne fazy rozrządu to poprostu powyżej 4k obrotów z auta sie demon robi :3
@Arek817: Oczywiście co kto lubi, jak komuś pasuje jeżdżenie V-TEKiem to niech sobie jeździ z przyjemnoscią i życzę żeby jak najlepiej służył ;p
Co do biegów, to w nowym aucie sens ma tylko automat, bo tylko wtedy aktywny tempomat może rozwinąć skrzydła
@Arek817: Wolnossące benzyny są okropne zupełnie nie ciągną od dołu, malutkie momenciki.


@Neoplan: Mam dwa samochody. Jeden w turbognoju, drugi w wolnossącej benie. I w życiu bym nie powiedział, że ten drugi nie ciągnie od dołu. Silnik ma taką charakterystykę, że daje radę niemal w każdym momencie. I już nieraz się łapałem na tym, ze tam, gdzie ropniak wymagał redukcji żeby jakoś jechać (Mazda5 2.0 143KM) drugiemu niskie obroty w