Wpis z mikrobloga

Kilka luźnych przemyśleń odnośnie #gielda #gpw. To nie będzie nic odkrywczego, bo dopiero uczę się inwestować. Rachunek otworzyłem całkiem niedawno, ale samym tematem zainteresowałem się mniej więcej rok temu. Nawiasem mówiąc, zupełnie inaczej o giełdzie się myśli, słucha, czyta, kiedy nie obraca się własnymi pieniędzmi.

I też zupełnie inaczej to wszystko wygląda, gdy ma się dużo wolnego czasu - tak jak było u mnie w te wakacje (nie, nie jestem studentem, ale w te wakacje wróciłem z zagranicy - część zaoszczędzonych pieniędzy załadowałem na rachunek maklerski, którego też nie mogłem otworzyć wcześniej).

Żeby było jasne - interesują mnie tylko spółki gamingowe, chociaż obserwuję też parę innych spoza branży.

Lipiec i połowa sierpnia to był akurat czas wzrostów i jak tylko zarobiłem pierwsze pieniądze (wówczas jakieś 10-15% z tego, co włożyłem), podjarałem się, JAKIE TO JEST PROSTE!!! ( ͡° ͜ʖ ͡°) Zarobić dał mi Playway, a już w następnym tygodniu byłem na Farmie, gdzie po pierwszych wrażeniach jutubera Kromki z WW3, kurs leciał PKC z około 38 na 27 zł. Spanikowałem i ja, a następnie jeszcze próbowałem podczas paniki odkupić, ale od razu nie urosło, więc sprzedałem ze stratą, bo pomyślałem, że będzie tak spadać w nieskończoność... a potem zrobiłem jeszcze raz to samo ( ͡º ͜ʖ͡º) I tym sposobem straciłem 2,5 razy tyle, ile wcześniej zarobiłem ( ͡° ͜ʖ ͡° )*: