Wpis z mikrobloga

Ostatnio rozkręciła się grupa do gry w #civ5 #civ5zwykopem #civilization5 jest discord, grupa na fejsbuku i dyskusja.
Gramy z reguły na prędkości standardowej tury to taka "pseudo hybryda" tzn. jak jest wojna to ten kto wypowiedział to pierwszy rusza się wojskiem a obrońca rusza się dopiero po wyraźnym komunikacie, że skończył swoją turę (bo faktycznie jest symultaniczna). Gramy od 4 do 7 osób z reguły. Ostatnio vanila nam się przejadła i gramy NQ Mod, LEK MOD (mój faworyt) lub Vox Populi. Gry trwają na 2-4 posiedzenia (bo to standardowa prędkość no i wojny trochę przedłużają) z reguły od 19/20 do 23/24. Jacyś chętni do dołączenia?
Obrazek dla atencji. Przygotowania przed wjadzem Ukrainą w Egipt ( ͡° ʖ̯ ͡°)

PS. po tej ofensywie uznaliśmy, że Ukraina w LEK ma perm bana jak Zulusi w vanili. Ich jednostka specjalna zastępująca Karabiny Gatlinga jest zbyt OP.
Opis LEK tutaj:
https://docs.google.com/document/d/1CD_PFyqqlsJee9X5UDdQ0ml6rsLgCMSNFeCBAS2zNFA/edit

Jak zainstalować LEK?
Rozpakować i wstawić do katalogu ...\Steam\steamapps\common\Sid Meier's Civilization V\Assets\DLC\
Pobierz
źródło: comment_ael9LSS0cT2NsiuakVVWghKwuRz2ObUL.jpg
  • 10
czemu nie szybsza prędkość?


@krasnoludkolo: szybka gra promuje w sumie grę defensywną i rushowanie nauki. Praktycznie nigdy nie opłaca się atakować (może są 3-4 takie momenty w drzewku) z tego powodu. Kiedyś też byłem fanem quicka. Jak pograłem kilkanaście gier na standardowej prędkości - przekonałem się. Jak grasz stałym składem to umawiacie się na kolejne terminy (mamy excele gdzie notujemy swoją dostępność). Dzięki temu jest sens robić wyprawy wojenne do sąsiada