Aktywne Wpisy
PiotrFr +191
Ludzie od filmów z żółtymi napisami naprawdę istnieją xD
Zadzwoniła do mnie klientka. Szukam możliwość naprawy jej budowy po partaczu. Ogólnie bardzo sympatyczna, gadaliśmy pół godziny.
Ale na koniec rozmowy nie wiadomo skąd wyskoczyła z tematem
Zadzwoniła do mnie klientka. Szukam możliwość naprawy jej budowy po partaczu. Ogólnie bardzo sympatyczna, gadaliśmy pół godziny.
Ale na koniec rozmowy nie wiadomo skąd wyskoczyła z tematem
Czeka nas wielka rewolucja w najbliższych latach. To, że musimy płacić za prąd, gaz to oszustwo, bo prąd jest w powietrzu. Dlatego zbudowali wieżę Eiffla i zasilała 3/4 Paryża. Na początku XX wieku każdy w Paryżu
Adiog +21
2 osoby, które występowały na streamach u magicznego już nie żyją
1.icek popełnił samobójstwo po tym jak stracił prace przez alkohol i streamy u grubego
2.texas najpierw turniej 4 pieców wszystko gut gut. Później gruby go #!$%@?ł i dostał delirki alko i zgon
Kolejni kandydaci to:
1.mariusz, codziennie pijany ledwo chodzi
2. Jaca- cień człowieka, duzo alko, przepuklina, nie może chodzić, wygląda jakby miał zaraz zdechnac
3. Sonia- status "uratowana"
4. Kudłaty
1.icek popełnił samobójstwo po tym jak stracił prace przez alkohol i streamy u grubego
2.texas najpierw turniej 4 pieców wszystko gut gut. Później gruby go #!$%@?ł i dostał delirki alko i zgon
Kolejni kandydaci to:
1.mariusz, codziennie pijany ledwo chodzi
2. Jaca- cień człowieka, duzo alko, przepuklina, nie może chodzić, wygląda jakby miał zaraz zdechnac
3. Sonia- status "uratowana"
4. Kudłaty
Co robi "analityk IT" za 32kfuntow rocznie? Ano resetuje haslo uzytkownika i wysyla nowe do jego manadzera, po czym zamyka "bilecik" jako "Problem rozwiazany". I tak 30 razy przez 8 godzin pracy, a potem do domu.
A jak uzytkownik sie zacznie wyklucac (bo nikt sie z nim oczywiscie nie skontaktowal, zeby sprawdzic) ze jego problem wcale nie zostal rozwiazany, to stworzy tylko nowy "bilecik" - haslo bedzie mozna zresetowac jeszcze raz, a na koniec miesiaca wplynie premia za ilosc rozwiazanych "bilecikow".
I tak sie toczy zycie w tym :)
#itsupport #informatyka #uk
@siedem_dusz: Chyba wszedzie na pierwszej linii jest takie i nawet nie chodzi o podejscie do klienta, co o poziom umiejetnosci.
@piter259: ilość ticketow?:) w zasadzie im gorsza usługa, tym więcej ticketow, a za ticketami ida premie i podwyżki. I tak przez długie lata pierwsza linia zarabiała w call center na jakimś zadupiu więcej niż druga linia i niektórzy z trzeciej w Londynie. I wielokrotnie podejmowane w ciągu ostatnich 5 lat próby naprawienia sytuacji potoczyły by się
Ja w Talktalk nigdy się z tym nie spotkałem.
Za każdym razem jak dzwonię to testują połączenie, i albo włączają od buta albo wysyłają nowy modem.