Wpis z mikrobloga

Uzytkownik przysyla maila, ze nie ma polaczenia z siecia.
Co robi "analityk IT" za 32kfuntow rocznie? Ano resetuje haslo uzytkownika i wysyla nowe do jego manadzera, po czym zamyka "bilecik" jako "Problem rozwiazany". I tak 30 razy przez 8 godzin pracy, a potem do domu.
A jak uzytkownik sie zacznie wyklucac (bo nikt sie z nim oczywiscie nie skontaktowal, zeby sprawdzic) ze jego problem wcale nie zostal rozwiazany, to stworzy tylko nowy "bilecik" - haslo bedzie mozna zresetowac jeszcze raz, a na koniec miesiaca wplynie premia za ilosc rozwiazanych "bilecikow".

I tak sie toczy zycie w tym :)

#itsupport #informatyka #uk
  • 16
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
co w takim razie jest takie wazne dla menagiera, ze sie nie interesuje problemami klienta?
@piter259: ilość ticketow?:) w zasadzie im gorsza usługa, tym więcej ticketow, a za ticketami ida premie i podwyżki. I tak przez długie lata pierwsza linia zarabiała w call center na jakimś zadupiu więcej niż druga linia i niektórzy z trzeciej w Londynie. I wielokrotnie podejmowane w ciągu ostatnich 5 lat próby naprawienia sytuacji potoczyły by się