Wpis z mikrobloga

@wxx71: Co do przebiegów to zdaję sobie sprawę że pewnie trochę będzie wymian. Właśnie o dostępność części i elektronikę mi chodziło, czyli chyba lepiej poszukać coś równie interesującego ale mniej skomplikowanego w tej cenie.

A wiesz coś może o E38 740i? Przebiegi na pewno też potężne, ale jako że samo E38 jest bardziej popularne to chyba części też łatwiej dostępne, nie słyszałem też żeby ktoś jakoś specjalnie narzekał na trudność w
@wxx71: E39 też są całkiem fajne, ale chciałem coś z dużych - serię 7, S klasę, albo A8. Najbardziej podpasowało mi E38 więc chyba pozostaje znaleźć jakiś sensowny egzemplarz, dzięki za pomoc (ʘʘ)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@BURNout: w e38 740i zależy który silnik, były 3, pancerne ale najslabsze m60b40, równie pancerne tylko wymagające wymiany termostata m62b44 oraz m62tuB44 - najmocniejsze i generalnie najlepsze ALE trzeba uważać na vanosy bo ich naprawa to 4-7k zł. Mimo wszystko świetne auto, zadziwiająco dobrze się zestarzało i nieźle znosi lpg, do zapasu spokojnie mieści się 80l zbiornik.

Ponad to e38 to pancerne bestie

@wxx71: w e39 było max 540i (
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@BURNout: juz tu szkalujo e65. Jak sie nie dbalo o czesta wymiane oleju to lecialy rozrzady i valvetronik w v8. Z elektryki: sterownik na pompie abs (za cieplo ma od kolektora), wzmaki logic7, powermodule, ask (centrum dowodzenia)

Z czesciami nie ma problemu, gorzej z ich cenami (ale dalej taniej niz a8, s klasa)

Mam v8 ale 3.6, praktycznie blizniacza konstrukcja
@BURNout: 8 sekund do setki, spalanie zapakowanym autem do ostatniego centymetra i rowerami na haku przy 150kmh - 6,7litra, super klekot z rana, silnik suchy jak Sahara, nic się nie chce zepsuć żebym miał powód żeby to sprzedać bo kobieta nie chce.