Wpis z mikrobloga

Ula 24 Katowice

Zgłoszenie nr 346 z dnia 2018-10-27 21:36:15

Imię: Ula
Wiek: 24
Miejscowość: Katowice
Kim jestem?
Jestem studentką ostatniego roku fizjo, pracuję jako masażystka, od kilku lat mieszkam sama. Bardzo lubię rozmawiać, ale czasem wolę pomilczeć. Kocham się śmiać i uśmiechać!

Wygląd
170, 57kg, numer buta 41 (sorry #stopyboners). Mam delikatne rysy twarzy, duże niebieskie oczy, ciemne włosy do łopatek. Ćwiczę, więc mam zgrabne ciałko, moim jedynym kompleksem są krzywe nogi. Często słyszę komplementy. :3

Zainteresowania
Uwielbiam męczyć się na siłowni. Tańczę pole dance. Zarobione pieniądze przepierdzielam na podróże po Europie. Kocham chodzić po Tatrach, lubię wyzwania. Jak mam czas to maluję i czytam.

Czego oczekuję?
Szukam silnego, męskiego faceta, który lubi jeździć autem (boję się prowadzić), będzie mnie przytulać i całować (wszędzie).
Lubię wyższych ode mnie (175 w górę) i umięśnionych. Może być łysy od nadmiaru teścia. :D
Musi być honorowy i uczciwy.

Jak wyobrażam sobie idealny dzień z drugą połówką?
Gdzieś w Hiszpanii, albo gdzieś gdzie ciepło, cały dzień spędzony na nurkowaniu, pływaniu, piciu drinków, całowaniu i namiętnym seksie.

Stosunek do ślubów, dzieci, używek.
Jeśli poznam odpowiednią osobę, to chciałabym założyć rodzinę, ale dopiero za kilka lat. Lubię dzieci, myślę, że w przyszłości byłabym dobrą mamą.
Nie palę, nie biorę narkotyków.
Piję drinki na wakacjach, piwo, wino na spotkaniach ze znajomymi. Ale wszystko z umiarem.

Rzadko imprezuję w klubach, a w pracy, na studiach i siłowni ciężko mi kogoś poznać. Mam intensywne życie i mało czasu, ale czasem brakuje mi kogoś do przytulenia.

Kliknij tutaj jeśli zainteresowało Cię to ogłoszenie

Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić własne ogłoszenie

Kliknij tutaj jeśli chcesz przejrzeć listę wszystkich uczestników

#mirabelkaszukamirka < tag z ogłoszeniami kobiet
#mirekszukamirabelki < tag z ogłoszeniami mężczyzn
#mirekszukazonykatowice < tag z ogłoszeniami tego miasta