Wpis z mikrobloga

Marcin 24 Katowice

Zgłoszenie nr 350 z dnia 2018-10-28 07:56:43

Imię: Marcin
Wiek: 24
Miejscowość: Katowice
Kim jestem?
Jestem tym słynnym informatykiem introwertykiem, ale twoja mama mnie polubi. Goddemet to brzmi jak banał z tindera.
Trochę człowiek przechodzący ze skrajności w skrajność, jednak spokój to moja główna cecha. Lubię podróże, choć powroty na rodzinną prowincję zajmują prawie cały dzień. A poza tym to u mnie wszystko w porządku.

Wygląd
Mam 12 takich samych czarnych koszulek które bez przerwy noszę. 1.82 wzrostu, waga niedawno pokazywała 99,7 więc zdałem sobie sprawę, że wpadłem w kłopot. Aktualnie na redukcji, może bez szokujących efektów, ale powoli do przodu wiadomka progresik jest. Krótkie włosy brąz-czarne, trochę zarostu, wielki nos i zazwyczaj ładnie zamaskowane zakola.

Zainteresowania
Polski rap dobry schab, chociaż mięsa ostatnio nie jadam. Fotografia, kiedyś robiłem więcej zdjęć, teraz ograniczam się do wzlotów kreatywności na insta. Czasem też coś pografikuje, poprogramuje, poelektronikuje. Poza tym czasem pogram w kosza, czasem wjedzie fifka boża. W swoim śmiesznym życiu robiłem masę rzeczy, mam względnie szerokie horyzonty. Lubię rozmawiać, dyskutować, jednak w zestawieniu ze zbyt dużą ilością ludzi wolę traktować życie jak film - być biernym świadkiem jego przebiegu. Poza tym czasem lubię uczyć ludzi rzeczy które sam już umiem.

Czego oczekuję?
Prawilniary. Żeby dzieliła ze mną miłość do kotków i nienawiść do psów (mundurowych). I jakiejś takiej otwartości życiowej, na wymianę poglądów czy ogólną dyskusję / doświadczenia.

Jak wyobrażam sobie idealny dzień z drugą połówką?
#!$%@? pryncypałki. No i zawsze chciałem iść na taki typowy filmowy piknik, z koszem pełnym jedzenia, winem i kocem. Do parczku. Może być najbliższy park, może być Central Park. Albo jazda po świecie kabriolecikiem i słuchanie LSO. Fajnie jest wtedy

Stosunek do ślubów, dzieci, używek.