@tubbs: ja miałem podobna sytuacje ale w innym aucie, rozładował się aku po naładowaniu kręcił i nie odpalał. Jak się okazało miał odcinke paliwa na pompie, udało się znaleźć pilot do centralki i wszystko działa jak należy
@tubbs: miałem to samo niedawno u siebie w golfie 4, immo zablokował zapłon, restartowanie, dołączanie aku nic nie dało, dopiero hol na warsztat i programowanie immo od nowa.
@tubbs: wsadz kluczyk do stacyjki i wcisnij przycisk otwierania, a potem zamykania centralnego zamka (albo odwrotnie). Czasami się tak synchronizację robi.
@tubbs: Ja znalazłem coś takiego ale nie jestem pewny czy to będzie do Twojego modelu: Krok 1: Otwórz drzwi kierowcy i zostaw otwarte. Krok 2: Włóż kluczyk do stacyjki – pozycja wyłączona LOCK. Krok 3: Trzykrotnie w ciągu 10 sekund przekręć kluczyk do pozycji ON i z powrotem do pozycji LOCK. Zostaw kluczyk w stacyjce w pozycji wyłączonej – LOCK. Krok 4: Zamknij i otwórz drzwi kierowcy 3 krotnie. Pozostaw drzwi
Wrzucalem dzisiaj filmik rozebranej kobiety ktora dumnie terrorysci z Palestyny wiezli na tyle ich auta z polamanymi rekoma i nogami, okazalo sie ze to obywatelka Niemiec ktora byla akurat w Izraelu na urlopie i spotkal ja niespodziewanie Islamski swiat. #izrael #palestyna #wojna #terroryzm
Rozładował się akumulator, podpięty na kablach kręci, ale nie odpala.
Mazda 6, 2009 diesel
@tubbs: Moim zdaniem masz problem z immoub odcięciem paliwa
Komentarz usunięty przez autora
Jadę po zapasowy kluczyk, zobaczymy
Komentarz usunięty przez moderatora
No cóż, wymiana akumulatora na nowy i zapasowy kluczyk nic nie dały. Znajomy podjedzie z komputerem i będziemy kombinować.
Krok 1: Otwórz drzwi kierowcy i zostaw otwarte.
Krok 2: Włóż kluczyk do stacyjki – pozycja wyłączona LOCK.
Krok 3: Trzykrotnie w ciągu 10 sekund przekręć kluczyk do pozycji ON i z powrotem do pozycji LOCK. Zostaw kluczyk w stacyjce w pozycji wyłączonej – LOCK.
Krok 4: Zamknij i otwórz drzwi kierowcy 3 krotnie. Pozostaw drzwi
dzięki!
Kocham Cię Mirku :*