Wpis z mikrobloga

D. 22 Warszawa

Zgłoszenie nr 405 z dnia 2018-11-11 01:19:51

Imię: D.
Wiek: 22
Miejscowość: Warszawa
Kim jestem?
Cześć! Kim jestem? Zawsze ciężko mi się streścić w kilku zdaniach, ale jestem studentem trzeciego roku informatyki. Uświadomiłem sobie, że to jednak nie to (nie chcę spędzić całego życia przed komputerem) i poszedłem dodatkowo na finanse (inb4 tu też przed komputerem) - to już jest na pewno bliżej, ale będę próbował jeszcze szczęścia w innych branżach, które jeszcze bardziej mnie kręcą i są związane z innymi moimi zainteresowaniami :) Mieszkam w Warszawie i przyznam, że zaczęła mi trochę doskwierać to, że mam dużo znajomych (właściwie na wiele narzekać pod względem towarzyskim nie mogę), ale brakuje mi kogoś bliższego, tej tzw. "drugiej połówki" - w moim otoczeniu jak widać nie sparowało mnie z nikim, więc "na przypał" próbuję tutaj, no cóż ;) Najchętniej poznałbym kogoś, kto podziela choć część moich zainteresowań (szczegóły poniżej)

Wygląd
Blondyn, trochę ponad 180 cm wzrostu. Często bywam na siłowni i trenuję sprinty, więc z tkanką tłuszczową raczej u mnie kiepsko ;) Noszę okulary, które podobno są fajne i każdy zawsze chce je przymierzyć :)

Zainteresowania