Wpis z mikrobloga

Multimedia Polska: szczerze polecam wszystkim, którzy są fanami podwyżek przy przedłużaniu umowy mimo 6cioletniej współpracy z firmą, i blokowania dostępu do innego dostawcy po jej zakończeniu.

I nie żeby było tanio przedtem, a podwyżka na miejscu... cena DALEKO poza rynkiem. Oczywiście dla nowych klientów 50% ceny z oferty dla przedłużenia i do tego kilka miesięcy za darmo.

No ale nic, wiadomo, wysyłamy rezygnację, wtedy się budzą z tym, że jednak mogą tą cenę ciachnąć o połowę (mimo, że kilkukrotnie jak rozmawiałem z konsultantami, to nie było takiej opcji). Wypowiedzenie przy okazji: skan przesłany z konta w multimedii nie starcza, mimo że jest login, hasło, podpis, dane abonenta - to za mało, trzeba listem. Dziwnym trafem jak podpisywałem z nimi umowę, to żadnego listu wysyłać do nich nie musiałem.

No ale nic, rezygnacja dotarła nowy dostawca potrzebuje do końcówki kabla telewizyjnego... która to końcówka jest obecnie w skrzynce multimedii.

Mimo 3 rozmów z infolinią, 4 na ich czacie dopiero w czasie tej ostatniej próby udaje się im dojść do tego, że "Zgodnie z opinią dyspozytora działu technicznego dla uwolnienia kabla potrzebna jest zgoda kierownika działu technicznego po uprzednio wystosowanym piśmie przez firmę która chce dokonać przyłączenia usługi."

Czyli kabel, który jest częścią infrastruktury mojego mieszkania, jest w tym momencie zakładnikiem biurokracji firmy, z którą nie łączy mnie żadna umowa.

O tym co się musi stać, żebym mógł zacząć korzystać z usług nowego dostawcy dowiaduję się 5 tygodni, 3 telefony i 4 czaty z ebokiem po tym jak wysłałem do nich wypowiedzenie umowy.

Tak więc ten, szczerze polecam firmę, nadaje się idealnie do nigdy-w-życiu-nie-podpisywania-z-nimi-jakiejkolwiek-umowy.

#multimediapolska #januszebiznesu
  • 1