Wpis z mikrobloga

@MirkOgame:
mam pytanie ale najpierw wprowadzenie :P
ogame 1wszy raz spotkalem nascie (jak nie wiecej) lat temu-jak powstawalo
chcialem sie wkrecic ale odrzucalo mnie to ze zawsze ktos moze mnie rozpierdzielic bo tak (co potem sie potwierdzilo jak gralem w eve online czy Elite Dangerous)
wiec nie gralem
teraz tutaj na wykopie zescie zapodali linka to stwierdzilem-a co mi tam zobacze co pominalem
sie zarejestrowalem costam se tworze tylko pytanie: po co?
czy tutaj jest tak jak bylo czyli podleci jakis hi lvl i stwierdzi "a nudno mi to rozpierdziele tego naabka"
gram w mmo i inne takie od 20+ lat i nie kreca mnie pvp czy ubijanie innych- jak potrafie to pomoge innym ale nigdy nie atakuje - czas na pytanie:
czy mozna se pograc na spokojnie robiac swoje czy ta gra polega na fighceniu z innymi graczami? (jak mowilem wczesniej-nie wkrecilem sie w pierwowzor na tyle zeby ogarnac)
fajnie znac odpowiedz bo to zaoszczedzi czasu (mnie) i miejsca na serwerach (wam) :)
pozdro :)
  • 6
@gorzki99: normalna sprawa, że w grze są bitwy, bo każdy chce okraść innego gracza z surowców :P Jednak to też zależy od poziomu gry, na początku i tak masz ochronę do 100pkt więc nik cię nie zaatakuje. Połową sukcesu jest dobry sojusz, bo zawsze ci pomogą w razie czego. Jeśli będziesz miał już dobre eko to robisz obronę :)
bo każdy chce okraść innego gracza z surowców


@MirkOgame: no i wlasnie zostalem zniechecony do gry :/

"masz ochronę do 100pkt więc nik cię nie zaatakuje."
no a potem? - z tego co doczytalem punkty sa przydzielane za kazde x wydanych surowcow - wiec w koncu musze przekroczyc to 100 pkt

wyglada na to ze za pierwszym razem dobrze ocenilem - nie moj klimat :/