Wpis z mikrobloga

@BlaBlaCar dlaczego nie wprowadzicie opcji wglądu w ilość odwołanych kursów u pasażerów? Kilka razy ktoś akurat na trochę więcej niż dobę odwołał kurs, więc mu to bez różnicy, jeden mi napisał sms "zmieniły mi się plany" i anulował przejazd. Daje długie przejazdy, ogłaszam się często tydzień wcześniej, ktoś szybko dodaje się do mojego przejazdu, a odwołuje gdy już nie mam szans na znalezienie kogoś. A czarę goryczy przelała babka która ze mną jechała, akurat mi wpadła dzień przed odjazdem i przyznała, że miała już wcześniej blabla na ten sam dzień, ale u mnie o 10 zł taniej, więc tam bezpłatnie odwołała i dodała się u mnie. Po wprowadzeniu grup na FB, które "walczą" z waszymi opłatami, niedługo kierowcom też stanie się obojętne, skąd pozyskają pasażerów, skoro tak to wygląda. Rozumiem, że teraz kierowcy który odwołuje kurs też się nie obrywa, ale Ci, skoro gdzieś muszą jechać, rzadko odwołują kursy z przyczyn innych niż mocno losowe/awarie auta. Ilość anulacji po stronie jednych i drugich dałaby większą przejrzystość.
#blablacar #podroze
  • 12
@arturccc: Nie zarabiam, ceny daje niskie na tyle, że mając komplet ludzi w aucie mój wkład w podróż wynosi tyle, ile kwota pobierana od współpasażerów a są to podróże powyżej 500 km. Jak mam do zrobienia 150km, to patrząc na dogadanie się ludzi "ja tam bym wskoczył, nie mogły pan pojechać tędy i tam wyskoczę" to szkoda mi tracić czas. Ale skoro mogę odzyskać cześć kosztów na większych trasach gdy jade
@burzopol: kierowcy też nie lepsi...wyjeżdżając z Niemiec 3 razy totalnie zero odzewu z ich strony, nawet nie chciało im się anulować trasy.
Wyjazd przekładamy o kilka godzin od jednego kierowcy do drugiego, dopiero 4 kierowca był w porządku, odezwał się dał znać gdzie na niego czekać i że się spóźni pół godziny bo korki. Zamiast wyjechao 9 wyjazd odbył się o 19.
@burzopol: nie mówię że nie. Od razu odsiałabym tych co często odwołują bo ważne jest dla mnie żeby wyjazd był na czas, a tym bardziej żeby w ogóle był. Temu ostatnio wolę zapłacić za bus, odbierze mnie sprzed mieszkania i dowiezie pod drzwi domu a cena niewiele wyższa.
@burzopol Sporo razy jechałem jako pasażer, sporo też już przewiozłem osób, nawet dziś dwie. Z tego co kojarzę to tylko raz zdażyło mi się, aby pasażer nie uprzedził, że go nie będzie (jakaś kobita nieznająca miasta, nie potrafiąca korzystać ze smartfona - koleżanka ze swojego konta jej zarezerwowała). Poza tym ok. Nie raz odwoziłem ludzi pod dom, nie raz ktoś odwoził mnie. Ja problemów większych nie widzę i jestem zadowolony. Dużo bardziej
@burzopol Ja mam częściej takie przypadki dziwne lub śmieszne. Wczoraj ktoś zarezerwował u mnie 2 miejsca i zadzwonił obgadać szczegóły, ale od początku nie mogliśmy dojść do porozumienia. Okazało się, że on pomylił dni i myślał, że będę u niego za 2 h
@marian1881: No mi zdarzyła się sytuacja, że zostało mi jedno miejsce i babka je zarezerwowała. Gdy jechałem w punkt zbiórki inna odwołala kurs, a na miejscu wyszło, że ta rezerwująca ostatnie miejsce jedzie z kimś jeszcze. Farta miała bo zabrałem oboje, ona uznała, że i tak powinienem ją dopytać, ile ona miejsc rezerwuje.
@burzopol: "ona uznała, że i tak powinienem ją dopytać, ile ona miejsc rezerwuje. " xDDDDD tu skiskłem, ale ogólnie masz racje, strasznie #!$%@? mnie to odwoływanie bez słowa. Kiedyś, dawno dawno temu, jak ktoś anulował to i tak wystawiałeś mu komentarz, i były komentarze (odradzam) "typ odwołał 2h przed odjazdem" i kontrkomentarz "miałem prawo do anulowania to skorzystałem, niesprawiedliwa ocena", to co, miał mu wystawić "rewelacja"?