Aktywne Wpisy
bekanasto +101
Graner +22
2:00:00 O trzeciej listy nie robię bo mamy zmianę czasu więc za godzinę widzimy się tu ponownie
#listaobecnosci #nocnazmiana #listygranera
#listaobecnosci #nocnazmiana #listygranera
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
1. Populacja. Kiedyś było tak, że planeta zapełniała się populacją do ostatniej kratki i był spokój, można było zająć się przyjemniejszą stroną gry. Teraz populacje rosną w nieskończoność, więc trzeba ręcznie klikać za każdym razem migracje albo wprowadzać decyzję rodem z Chin o zakazie potomstwa (a potem, jeśli się rozmyślimy to znów trzeba odklikiwać tę decyzje na każdej planecie z osobna).
2. Budynki. Kiedyś wystarczyło zabudować nową planetę w full budynkami do ostatniej kratki i był spokój. Teraz to populacja determinuje wolne sloty więc co 5 ludzik, trzeba znów klikać by coś tam wybudować, bo inaczej bezrobocie.
3. Sektory. Kiedyś pobierały sobie 25% surowców i jakoś funkcjonowały. Wiadomo, że AI nie ogarniało, ale w late game kogo to obchodziło czy wybuduje tam elektrownie czy kopalnie skoro i tego i tego miało się w tysiącach. Teraz trzeba wchodzić w listę planet i znów co jakiś czas przeklikiwać się przez okienko transferujące środki, bo domyślnie 100% surowców idzie do banku centralnego.
Z początku, gdy miałem te 3 planetki, nowy system wydawał mi się ciekawy bo urozmaicił coś co wcześniej było płytkie. Jednak gdy w wyniku kolonizacji albo podbojów dorobiłem się ok 30 planet okazało się, że zarządzanie nimi wszystkimi to biurokratyczny koszmar.
Aktualnie nie wyobrażam sobie gry w której celem byłoby zbudowanie imperium niczym z Star Warsów skupiającego powiedzmy połowę zamieszkanych planet w galaktyce.
#stellaris
Zaraz będzie klasyczne "hurr durr to dopiero początek 2.2, poprawio i zbalansujo!". ( ͡° ͜ʖ ͡°)