Wpis z mikrobloga

Coś słyszeliście o poprawie matchmakingu w WoT? Niestety obecne losowanie są mega słabe. Pierwsze z brzegu, Autostrada, dwa HT jadą tam gdzie medy, jeden jedzie na mid (wtf), i przegrana w parę minut. #wot
  • 21
@99942Apophis: to o czym piszesz nie wynika z MM tylko z głupoty graczy.
Obecne losowania są znacznie lepsze niż były kiedyś.. teraz w 99% przypadków składy są lustrzane pod względem klas. Przypomnij sobie czasy gdy jeden team miał większość twardych HT a drugi ze dwa medy i lighty. Owszem porażki irytują ale problem nie jest MM tylko gracze.
@99942Apophis: WN nie ma nic wspólnego z WG. To zupełnie niezależny od twórców gry parametr. Gracze nie są losowani na randomach pod względem skilla. Dopiero w trybach klanowych patrzy się na współczynnik elo.
@99942Apophis: Tego nigdy nikt nie powiedział w oficjalnym komunikacie :) Osobiście uważam że WG ma jakieś algorytmy, które na przykład losują "toksycznych" graczy do podobnych drużyn. Podobnie jak Twoje win ratio w danym czasie jest nienaturalnie wysokie, to niemal pewne jest że będzie seria porażek. Ale to wszystko gdybanie.
@wuju84: Tzn u mnie jest "normalne" pod tym względem, że dawno temu podczas początków gry grałem bardzo słabymi czołgami, no i skilla też brakowało (jakbym go teraz miał ;-)). Co do serii porażek, to tak zgadza się. Mam nadzieję, że kiedyś coś z tym zrobią.
@99942Apophis: heh pamiętaj że każdy kiedyś zaczynał, pomijam oczywiście reroli. Także błędy "młodości" ciążą na każdym koncie :) Co można zrobić z seriami porażek? Masz dobrać 2x 15 osób, wiesz mniej więcej jaki mają średni poziom ale nie jesteś w stanie przewidzieć czy dana grupa zagra na maks swoich umiejętności czy wręcz przeciwnie. Chcąc wpływać na wynik musiałbyś sterować RNG, które z założenia jest czynnikiem losowym. To nie jest takie proste