Wpis z mikrobloga

@krysc4d: Hm, musiałabym sprawdzić Formil, bo czasem wolę wydać więcej na dobry proszek do prania niż kupić za te same pieniądze więcej środków a gorszych.
Niemniej, plusy za reklamę :)
@krysc4d: dla mnie trochę z dupy, bo porównują brandowy proszek (ariel), który sam w sobie jest drogi z produktami własnej marki, które zawsze są tańsze (nie twierdzę, że gorsze). Miałoby to większy sens, gdyby porównali cenę ariela w Lidlu.
@dnasstorm: tzw. reklama porównawcza, porównujesz swój produkt z produktem konkurencji i mówisz że twoj lepiej czyści kibel (musisz podać prawdziwe dane) no i możesz się spodziewać że konkurencja wymyśli coś co przebije twój produkt, np. że ich dłużej pachnie niż twój
@JacekBalcerzak: w polsce antyreklama nie jest praktycznie stosowana, bo wszyscy już ładnie podzielili tort i jest zgoda, a wszyscy i tak z tego czerpią.. waże jest żeby nikt obcy nie wbił się na rynek i tyle, za mała konkurencja żeby obrzucać się błotem.. chociaż ostatnio tak jakby lidl z tego się wyłamuje