Wpis z mikrobloga

Cześć, mam pewien problem. Pewnie wiele osób chciało by mieć takie problemy... ( ͡° ͜ʖ ͡°) Mianowicie zamówiłem sobie przedmiot, który dopiero po kilku dniach został wysłany. Pojawił się wpis o wysyłce w szczegółach zamówienia i niedawno go odebrałem. Wszystko byłoby ok, gdyby nie fakt, że następnego dnia otrzymałem drugą taką samą przesyłkę... Została ona wysłana dzień po poprzedniej. Obydwie mają numery referencyjne tego samego zamówienia.

Nie ukrywam, że fajnie byłoby mieć dwa takie przedmiotki, tylko jak to wygląda od strony amazonu? Czytałem w googlach, że 2010-2012 często się takie sytuacje zdarzały, a ludziom często pozwalali zatrzymać przedmioty. Wszystkie strony w języku angielskim, więc pewnie ze stanów i amerykański amazon tak robił. A co w przypadku polskich/niemieckich zamówień? Googlowanie nie przyniosło żadnego efektu.

Da radę te itemki jakoś zatrzymać? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Raczej dobrze byłoby zgłosić amazonowi taką sytuację i poinformować ich o podwójnej przesyłce. Ktoś się z czymś takim spotkał wcześniej?

#amazon
  • 5
No właśnie szukam informacji o takich przypadkach już wszędzie, na wykopie, pepperze, googlach, reddicie. Nie mogę się dokopać do żadnych takich przypadków z pl. Wszystko w języku angielskim i często sprzed kilku lat.

Chciałbym to jakoś dobrze rozegrać, żeby ugrać chociaż giftcard 50 euro albo mieć drugi przedmiot za połowę ceny czy coś.

Teoretycznie ich system nie widzi drugiej wysyłki i w szczegółach zamówienia podaje informację tylko o pierwszej, ale obie dostawy