Wpis z mikrobloga

@Flatbat: Walczenie z #cyfrowypolsat cz.2, znów dzieje się to samo co w moim wcześniejszym poście link do postu. Przestawiłem urządzenie tak aby miało jak najlepszy zasięg a jest pic rel, internet często działa ok ale od ostatnich 2 dni mam podobny transfer, logowałem się do ICOK i mam taryfę Pakiet Internet LTE 40 GB. Chciałem sprawdzić czy nie wykorzystałem przypadkiem neta i zbędnie się spinam ale w zakładce wykorzystanie limitów nic nie mam. Bardzo proszę o pomoc @Specjalista_Cyfrowy_Polsat
EDIT: Mój router to Huawei B315
Pobierz Flatbat - @Flatbat: Walczenie z #cyfrowypolsat cz.2, znów dzieje się to samo co w moi...
źródło: comment_4ormJKFLIWkHFQap8GT8w0wv2dp1f9dN.jpg
  • 15
@Flatbat:
Z uzyskanych informacji wynika, że na Twoim terenie nie została odnotowana żadna nieprawidłowość.
Proszę, spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne swojego routera.
Aby to zrobić, zaloguj się do panelu admina, poprzez wpisanie w oknie przeglądarki: http://192.168.8.1
Nazwa użytkownika oraz hasło: admin Następnie wejdź w Ustawienia -> Zarządzanie -> Ustawienia fabryczne.
Napisz mi, czy po wykonaniu powyższych czynności utrudnienia ustąpiły.