Wpis z mikrobloga

Przeglądam sobie właśnie ostatniego dropa na #zalando lounge i tak się zastanawiam kto kupuje takie rzeczy w takich cenach? Ten t-shirt normalnie kosztował ponad 1500zl a z wyglądu nic specjalnego, no nie wiem może jest wykonany z jakiś super zajebistych materiałów? nie wiem, nie znam się, jest wykonany z bawełny, albo te ceny mają zawyżone albo nie wiem co, o tej firmie też pierwsze słyszę, może mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi z tymi cenami? Bo nawet dać że to te 300zl to to jest przyjęcie i to spooore #modameska #pytanie #niepopularnaopinia ? #zakupy drugie foto w komentarzu
źródło: comment_39ZcYYa4HdvjApPsvrzRMkrmKXEQz9UN.jpg
  • 8
@sokytsinolop no dobra, mówisz bogaci ludzie, ale bogaci ludzie to raczej nie idioci (chociaż nie zawsze) i bogaci ludzie kupią Gucci, Versace czy coś co każdy zna i wtedy pokażą że są bogaci a to? Co to wgl jest za firma? Nikt jej nie zna i nie jest jakaś prestiżowa, przecież ten t-shirt wygląda jakby go na targu kupił u ciapatego za 9zl
@atrax15: zamów sobie i sprawdź czym się różni od pozostałych Twoich koszulek.. tutaj wygląda jakby jakaś sportowa z podszewką? czyli taki trochę bajer inny od pozostałych koszulek sportowych? albo błąd w tekście lub rzeczywiście coś nadzwyczajnego może być w niej.. + marka znana z robienia butów, a i bawełna może być grubsza i lepszej jakości niż w zarze czy innym hmie
@PeterFile z czego ona by nie była i nie wiem jakiej by nie miała podszewki nie jest warta 1500zl, takie moje zdanie, to jest ciuch i to jest t-shirt a nie kurtka narciarska z alarmem dla ofiar lawin bo też są takie kurtki ale za taką kurtkę warto dać kasę za jaką jest oferowana bo ma odpowiednie osłony i właściwości, natomiast t-shirt ich nie posiada i jak dla mnie nie jest wart